Ниво знања: средњи

Данас, 27.04.2011, од 16-17 часова, ћемо одржати интерактивни webinar како бисмо вам помогли да на најбољи начин научите како да пратите конверзије у вашем AdWords налогу.

Као што можда већ знате, праћење конверзија је алат који омогућава да измерите успешност ваших огласа и кључних речи и стекнете увид у то који елементи ваше кампање доносе највећи приход и повраћај инвестиције. Ако сте имплементирали праћење конверзија, у могућности сте да пратите понашање корисника након што кликну на ваш оглас и дођу до вашег сајта. Затим можете да поставите конкретан циљ - нешто што желите да корисник уради на вашем сајту - који се рачуна као конверзија. То може бити очигледна ствар, попут куповине неког производа путем интернета, па све до пријављивања на mailing листу или прегледа одређеног видеа.

Webinar ће вам помоћи да савладате основе постављања праћења конверзија и затим вам показати како да на најбољи начин анализирате извештаје како бисте утврдили које су најуспешније кључне речи и огласи у контексту конверзија. Такође, предавање ће дотаћи и неке напредније концепте, попут Оптимизатора конверзија и извештаја токова продаје.

Не пропустите прилику да на најбољи начин научите о веома корисном алату. Webinar ће водити AdWords стручњаци, на енглеском језику. За све заинтересоване, пријава је на следећој адреси: AdWords учионица на мрежи.

Predavanje uživo: Merenje rezultata uz pomoć praćenja konverzija na AdWords-u (danas 27.04, 16.00)

Nivo znanja: srednji

Danas, 27.04.2011, od 16-17 časova, ćemo održati interaktivni webinar kako bismo vam pomogli da na najbolji način naučite kako da pratite konverzije u vašem AdWords nalogu.

Kao što možda već znate, praćenje konverzija je alat koji omogućava da izmerite uspešnost vaših oglasa i ključnih reči i steknete uvid u to koji elementi vaše kampanje donose najveći prihod i povraćaj investicije. Ako ste implementirali praćenje konverzija, u mogućnosti ste da pratite ponašanje korisnika nakon što kliknu na vaš oglas i dođu do vašeg sajta. Zatim možete da postavite konkretan cilj - nešto što želite da korisnik uradi na vašem sajtu - koji se računa kao konverzija. To može biti očigledna stvar, poput kupovine nekog proizvoda putem interneta, pa sve do prijavljivanja na mailing listu ili pregleda određenog videa.

Webinar će vam pomoći da savladate osnove postavljanja praćenja konverzija i zatim vam pokazati kako da na najbolji način analizirate izveštaje kako biste utvrdili koje su najuspešnije ključne reči i oglasi u kontekstu konverzija. Takođe, predavanje će dotaći i neke naprednije koncepte, poput Optimizatora konverzija i izveštaja tokova prodaje.

Ne propustite priliku da na najbolji način naučite o veoma korisnom alatu. Webinar će voditi AdWords stručnjaci, na engleskom jeziku. Za sve zainteresovane, prijava je na sledećoj adresi: AdWords učionica na mreži

Autor: Dan Friedman, Inside AdWords tim