Ниво знања: почетни

AdWords би требало да буде безбедно, коректно и поуздано тржиште – за оглашаваче и за људе који кликну на огласе. Зато је у фокусу многих AdWords смерница транспарентност, заштита и безбедност корисника.

У наше постојеће AdWords смернице које се односе на откривање и коришћење личних информација ћемо 17. маја додати три услова. Ти услови ће важити свуда где је AdWords доступан.

Уколико ваш сајт од посетилаца захтева информације о плаћању, финансијске или личне информације, обавезно прегледајте нове услове и унесите све неопходне измене како бисте избегли суспендовање огласа.

1. Јасан, доступан опис откривања података пре него што посетиоци пошаљу личне информације
Наше постојеће смернице захтевају од оглашавача да јасно опишу како ће се користити било које прикупљене личне информације. Ускоро ћемо захтевати да ваш опис такође мора да буде лако доступан пре него што посетиоци сајта пошаљу своје детаље.

2. Опција за прекид директне комуникације
У истом опису начина коришћења личних информација мораћете да опишете како људи могу да убудуће онемогуће пријем порука е-поште, телефонских позива или других видова директне комуникације.

3. Обавеза коришћења SSL-а приликом прикупљања информација о плаћању и одређених финансијских и личних информација
Многи веб сајтови користе оно што је познато као Secure Sockets Layer (SSL) везе за шифровање осетљивих информација које путују између вашег претраживача и њихових сервера. Да би још више осигурале безбедност корисника, AdWords смернице ће захтевати да сви оглашавачи користе SSL када прикупљају информације о плаћању и одређене финансијске и личне информације (као што су оне у вези банковног рачуна).

Више детаља ћете наћи у следећим ресурсима:
Да бисте били у току са свим променама AdWords смерница, посетите евиденцију промена AdWords смерница.

Predstojeće promene AdWords smernica sa ciljem bolje zaštite ličnih i finansijskih informacija naših korisnika

Nivo znanja: početni

AdWords bi trebalo da bude bezbedno, korektno i pouzdano tržište – za oglašavače i za ljude koji kliknu na oglase. Zato je u fokusu mnogih AdWords smernica transparentnost, zaštita i bezbednost korisnika.

U naše postojeće AdWords smernice koje se odnose na otkrivanje i korišćenje ličnih informacija ćemo 17. maja dodati tri uslova. Ti uslovi će važiti svuda gde je AdWords dostupan.

Ukoliko vaš sajt od posetilaca zahteva informacije o plaćanju, finansijske ili lične informacije, obavezno pregledajte nove uslove i unesite sve neophodne izmene kako biste izbegli suspendovanje oglasa.

1. Jasan, dostupan opis otkrivanja podataka pre nego što posetioci pošalju lične informacije
Naše postojeće smernice zahtevaju od oglašavača da jasno opišu kako će se koristiti bilo koje prikupljene lične informacije. Uskoro ćemo zahtevati da vaš opis takođe mora da bude lako dostupan pre nego što posetioci sajta pošalju svoje detalje.

2. Opcija za prekid direktne komunikacije
U istom opisu načina korišćenja ličnih informacija moraćete da opišete kako ljudi mogu da ubuduće onemoguće prijem poruka e-pošte, telefonskih poziva ili drugih vidova direktne komunikacije.

3. Obaveza korišćenja SSL-a prilikom prikupljanja informacija o plaćanju i određenih finansijskih i ličnih informacija
Mnogi veb sajtovi koriste ono što je poznato kao Secure Sockets Layer (SSL) veze za šifrovanje osetljivih informacija koje putuju između vašeg pretraživača i njihovih servera. Da bi još više osigurale bezbednost korisnika, AdWords smernice će zahtevati da svi oglašavači koriste SSL kada prikupljaju informacije o plaćanju i određene finansijske i lične informacije (kao što su one u vezi bankovnog računa).

Više detalja ćete naći u sledećim resursima:
Da biste bili u toku sa svim promenama AdWords smernica, posetite evidenciju promena AdWords smernica.