Ниво знања: средњи

Драго нам је због пораста којисмо приметили у употреби таблет уређаја током прошле године и настављамо да побољшавамо доживљај корисника и оглашавача на таблет уређајима са потпуним интернет прегледачима. Данас смо објавили покретање освежене Google претраге за кориснике таблет уређаја. Сада корисници таблет уређаја могу да користе оптимизовану верзију Google претраге, осмишљену да максимално повећа простор екрана таблет уређаја и буде једноставна за прегледање додиром.

С друге стране, ажурирали смо изглед и стил огласа на мрежи за претрагу на таблет уређајима да бисмо прилагодили доживљај за кориснике таблет уређаја. Поред визуелних промена, број огласа који се приказују на Google претрази сада ће зависити од оријентације таблет уређаја:
  • Уколико унесете упит за претрагу када је таблет уређај у хоризонталном режиму, највише два огласа ће бити приказана на врху изнад резултата претраге;
  • Уколико се упит за претрагу унесе када таблет уређај држите у вертикалном режиму, изнад резултата претраге ће бити највише три огласа;
  • Слично врхунским мобилним уређајима, на дну резултата претраге ће се налазити највише три огласа, без обзира на оријентацију таблет уређаја.
Све кампање које циљају таблет уређаје ће се приказивати у оквиру овог новог доживљаја претраге које је оптимизовано за таблет уређаје. Међутим, функције AdWords налога можете да искористите на следеће начине да бисте прегледали учинак огласа на таблет уређајима и управљали њиме:
  • Недавно смо увели могућност циљања таблет уређаја у подешавањима кампање и тиме пружили већу контролу над одређеним врстама таблет уређаја и могућност циљања одређених типова корисника таблет уређаја;
  • Као што можете да сегментирате на основу саобраћаја на мрежи за претрагу или Мрежи мултимедијалног оглашавања, сада можете да сегментирате на основу врсте уређаја у извештајима о кампањи да бисте видели саобраћај и конверзије остварене у категорији „Таблет уређаји са потпуним прегледачима“.
Надамо се да ће овај ажурирани доживљај претраге на таблет уређајима помоћи корисницима да и даље проналазе најрелевантније информације, а оглашавачима да виде побољшани учинак кампања за таблет уређаје. Драго нам је што ће таблет уређаји на различите начине помоћи предузећима и потрошачима да се међусобно повежу. Сазнајте више о циљању таблет уређаја овде.

Novi doživljaj sa oglasima na Google mreži za pretragu za tablet uređaje

Nivo znanja: srednji

Drago nam je zbog porasta kojismo primetili u upotrebi tablet uređaja tokom prošle godine i nastavljamo da poboljšavamo doživljaj korisnika i oglašavača na tablet uređajima sa potpunim internet pregledačima. Danas smo objavili pokretanje osvežene Google pretrage za korisnike tablet uređaja. Sada korisnici tablet uređaja mogu da koriste optimizovanu verziju Google pretrage, osmišljenu da maksimalno poveća prostor ekrana tablet uređaja i bude jednostavna za pregledanje dodirom.

S druge strane, ažurirali smo izgled i stil oglasa na mreži za pretragu na tablet uređajima da bismo prilagodili doživljaj za korisnike tablet uređaja. Pored vizuelnih promena, broj oglasa koji se prikazuju na Google pretrazi sada će zavisiti od orijentacije tablet uređaja:
  • Ukoliko unesete upit za pretragu kada je tablet uređaj u horizontalnom režimu, najviše dva oglasa će biti prikazana na vrhu iznad rezultata pretrage;
  • Ukoliko se upit za pretragu unese kada tablet uređaj držite u vertikalnom režimu, iznad rezultata pretrage će biti najviše tri oglasa;
  • Slično vrhunskim mobilnim uređajima, na dnu rezultata pretrage će se nalaziti najviše tri oglasa, bez obzira na orijentaciju tablet uređaja.
Sve kampanje koje ciljaju tablet uređaje će se prikazivati u okviru ovog novog doživljaja pretrage koje je optimizovano za tablet uređaje. Međutim, funkcije AdWords naloga možete da iskoristite na sledeće načine da biste pregledali učinak oglasa na tablet uređajima i upravljali njime:
  • Nedavno smo uveli mogućnost ciljanja tablet uređaja u podešavanjima kampanje i time pružili veću kontrolu nad određenim vrstama tablet uređaja i mogućnost ciljanja određenih tipova korisnika tablet uređaja;
  • Kao što možete da segmentirate na osnovu saobraćaja na mreži za pretragu ili Mreži multimedijalnog oglašavanja, sada možete da segmentirate na osnovu vrste uređaja u izveštajima o kampanji da biste videli saobraćaj i konverzije ostvarene u kategoriji „Tablet uređaji sa potpunim pregledačima“.
Nadamo se da će ovaj ažurirani doživljaj pretrage na tablet uređajima pomoći korisnicima da i dalje pronalaze najrelevantnije informacije, a oglašavačima da vide poboljšani učinak kampanja za tablet uređaje. Drago nam je što će tablet uređaji na različite načine pomoći preduzećima i potrošačima da se međusobno povežu. Saznajte više o ciljanju tablet uređaja ovde.