Ниво знања: средњи

Када претражују на Google-у, корисници цене резултате који су релевантни и који им након клика пружају одличан доживљај. У августу смо најавили пробни период у Бразилу, областима Латинске Америке у којима се говори шпански, Шпанији и Португалу [1] којим је повећан значај који се придаје релевантности и квалитету одредишне странице приликом одређивања оцене квалитета и начина рангирања огласа на Google-у. Циљ је био да побољшамо корисничко искуство са огласима на мрежи за претрагу. На основу резултата које смо видели, сада ове промене уводимо на глобалном нивоу.

Док уводимо промене, у неким кампањама ће доћи до варијација у оценама квалитета кључних речи и уобичајеној позицији огласа. Требало би да се све стабилизује за неколико недеља а очекујемо да у већини кампања неће доћи до значајне промене у укупном учинку.

Као и данас, кампање које за упите корисника пружају огласе са бољим учинком и даље ће имати већу оцену квалитета, нижу просечну цену по клику и вишу позицију на страницама резултата. Оцена квалитета од 1 до 10 ће у AdWords интерфејсу наставити да представља општи квалитет кључне речи када се она потпуно подудари са претрагом обављеном на Google-у. Повећање понуде и оцене квалитета ће и даље за резултат имати побољшање ранга огласа. Такође, примењује се исти основни приступ побољшању резултата помоћу AdWords-а.

[1] Локалне верзије обавештења на блогу „Inside AdWords“ које су настале коришћењем Google преводиоца: Бразил, области Латинске Америке у којима се говори шпански, Шпанија, Португал.

Poboljšanja u vezi sa kvalitetom oglasa se uvode na globalnom nivou

Nivo znanja: srednji

Kada pretražuju na Google-u, korisnici cene rezultate koji su relevantni i koji im nakon klika pružaju odličan doživljaj. U avgustu smo najavili probni period u Brazilu, oblastima Latinske Amerike u kojima se govori španski, Španiji i Portugalu [1] kojim je povećan značaj koji se pridaje relevantnosti i kvalitetu odredišne stranice prilikom određivanja ocene kvaliteta i načina rangiranja oglasa na Google-u. Cilj je bio da poboljšamo korisničko iskustvo sa oglasima na mreži za pretragu. Na osnovu rezultata koje smo videli, sada ove promene uvodimo na globalnom nivou.

Dok uvodimo promene, u nekim kampanjama će doći do varijacija u ocenama kvaliteta ključnih reči i uobičajenoj poziciji oglasa. Trebalo bi da se sve stabilizuje za nekoliko nedelja a očekujemo da u većini kampanja neće doći do značajne promene u ukupnom učinku.

Kao i danas, kampanje koje za upite korisnika pružaju oglase sa boljim učinkom i dalje će imati veću ocenu kvaliteta, nižu prosečnu cenu po kliku i višu poziciju na stranicama rezultata. Ocena kvaliteta od 1 do 10 će u AdWords interfejsu nastaviti da predstavlja opšti kvalitet ključne reči kada se ona potpuno podudari sa pretragom obavljenom na Google-u. Povećanje ponude i ocene kvaliteta će i dalje za rezultat imati poboljšanje ranga oglasa. Takođe, primenjuje se isti osnovni pristup poboljšanju rezultata pomoću AdWords-a.

[1] Lokalne verzije obaveštenja na blogu „Inside AdWords“ koje su nastale korišćenjem Google prevodioca: Brazil, oblasti Latinske Amerike u kojima se govori španski, Španija, Portugal.