Ниво знања: почетни

Ово је још један (трећи) пост у серији „Алатке за побољшање ефикасности“. Овај пут представљамо алатку за процену посећености.

Алатка за процену посећености

О алатки:

Представља још једну опцију у оквиру алатке за кључне речи која процењује посећеност према изабраној кључној речи на основу максималне цене по клику и дневног буџета.



Како она може да помогне?

Она ће вам омогућити да предвидите следеће параметре за кључне речи у оквиру налога:
  • Процењује претраге према кључној речи по месецу, на глобалном и националном нивоу.
  • Процењује просечну цену по клику.
  • Процењује просечну позицију огласа за кључну реч у упиту за претрагу.
  • Процењује број кликова на дневном нивоу.
  • Процењује дневни трошак за тестирану кључну реч.
Како се користи?

Ову алатку можете да нађете у картици „Извештавање и алатке“ у оквиру Google AdWords налога. Осим тога, можете да користите засебну верзију која је доступна овде.

Сазнајте више о алатки у овом чланку центра за помоћ.