Ниво знања: почетни

Недавно смо променили структуру центра за помоћ у вези са AdWords смерницама како бисте их лакше разумели. Представићемо вам нову структуру како бисмо вам омогућили брзо кретање кроз њу и помогли у прилагођавању новом изгледу.



Све AdWords смернице се заснивају на 6 кључних Google-ових принципа оглашавања. Раније су све смернице биле организоване у оквиру места на којем се дешава кршење смерница. На пример: веб сајт, кључне речи, оглас или налог.

Сада су смернице организоване у оквиру следећих ставки:
  • Корисничко искуство
  • Сигурност и безбедност
  • Прецизни огласи
  • Транспарентност и приватност
  • Законске одредбе
  • Google-ов бренд
Имајте у виду да смо променили само изглед и структуру AdWords смерница.

Моћи ћете да нађете исте смернице и чланке као и раније. На пример, ако тражите смернице које се односе на сликовне огласе, моћи ћете да их нађете на следећи начин:
  • Идите у центар за помоћ на адреси adwords.google.com/support?hl=sr
  • Кликните на смернице
  • Кликните на принцип: Корисничко искуство
  • У окну за навигацију са леве стране кликните на било који од услова за сликовне огласе
Надамо се да ће вам овај чланак помоћи у кретању кроз нови одељак о смерницама у нашем центру за помоћ, као и у успешном прављењу нових AdWords огласа.