Ниво знања: средњи

Редовно истражујте Google-ов алат Увид у претрагу како бисте видели трендове који се јављају за ваш бренд или категорију производа/услуге - и брзо правите план деловања на основу овога.

На пример, у последњих неколико недеља у току је ткз. "Месец штедње" у Србији. У овом периоду, логично, постоји већа тражња за банкама на Google претраживачу, а с обзиром да се наши корисници више интересују за понуде за штедњу и истражују различите опције и могућности.

Користећи Увид у претрагу можете видети трендове, банке које се највише претражују, регионе где се највише траже банке, итд.

На следећој слици видећете резултате Google Увида у претрагу када тражимо реч "banka" за последњих 30 дана.


Поред тога што видите да се претраге за банке дешавају чешће радним данима, а да је врхунац био у понедељак 31. октобра, можете видети и да се појам најчешће (релативно) у претходних 30 дана тражио у Јужној Бачкој, па Срему и Средњем Банату. Можете видети и најпопуларније претраге, као и упите претраге са тенденцијом раста.

На основу ових резултата, можете извући важне маркетиншке и пословне закључке. На крају, AdWords оглашавање вам може помоћи да на најбољи начин искористите ове информације како бисте имали најпрецизнију могућу кампању на Google претраживачу. Саветујемо да овај алат редовно користите ако пласирате или планирате да пласирате своје огласе на Google претраживач.