Ниво знања: средњи

Ово је последњи пост у нашој серији „Алатке за побољшање ефикасности“. Сврха серије је била да вам представи додатне алатке које су за вас можда нове и тако вам помогне да користите Google AdWords како бисте успешније остварили циљеве оглашавања на мрежи. Последњи пост у серији ће представити Google аналитику.

Google аналитика

О алатки:

Ово је бесплатна Google алатка која приказује статистику за ваш веб сајт и омогућава вам да сазнате одакле су дошли посетиоци веб сајта и какву интеракцију су остварили са њим.



Како она може да помогне?

Инсталацијом ове алатке на веб странице, можете да:
  • идентификујете колико посетилаца је дошло до вашег сајта на основу специфичних кључних речи.
  • идентификујете извор улаза на ваш веб сајт (Google AdWords огласи, Google-ов бесплатни претраживач, кликови на везу наведену у е-поруци итд.).
  • идентификујете прегледаче које посетиоци користе (и у складу са тим побољшате корисничко искуство на свом сајту).
  • идентификујете географски извор саобраћаја за сајт.
  • да сазнате које странице на сајту су најчешће односно најређе прегледане и у складу са тим их побољшате.
  • идентификујете странице са којих посетиоци обично напуштају сајт.
  • погледате вредности за време проведено на сајту по страници.
  • упоредите податке по различитим временским периодима.
Како се користи?

Прво морате да отворите и подесите налог Google аналитике на адреси:

http://www.google.com/analytics

Затим, исто као код алатке за праћење конверзија, треба да копирате фрагмент кода и налепите га у HTML кôд сајта. Погледајте детаљна упутства о имплементацији кода за Аналитику.

На крају, треба да повежете свој Google AdWords налог са својим налогом за Google аналитику.

Можете да прегледате велики број видео снимака о овој алатки на YouTube-у.