Ниво знања: средњи

Сликовни и видео огласи на Google мрежи мултимедијалног оглашавања могу значајно да утичу на успех ваших маркетиншких кампања на мрежи. Ови огласи преносе ваше поруке на занимљивији начин и лако се памте, подстичући гледаоце да купе оно што продајете.

Погледајте ове сликовне огласе да бисте видели примере онога што можете да направите:


Алатка „Креатор мултимедијалних огласа“ у оквиру AdWords-а вам већ омогућава да лако и бесплатно направите сликовне и видео огласе, те пружа флексибилност да их прилагодите својим потребама.

Међутим, данас најављујемо нову функцију која у суштини прави сликовне огласе уместо вас.

Креатор мултимедијалних огласа сада аутоматски прави предлоге сликовних огласа користећи текстуалне огласе у вашој кампањи.
  • Кликните на предложени оглас који вам се највише допада.
  • Ако је потребно, прилагодите фонтове, текст или боје којима је потребно подешавање.
  • Затим уврстите оглас у једну од огласних група. Једноставно је.
Погледајте одмах предложене огласе>>

Не морате чак ни да отворите алатку „Креатор мултимедијалних огласа“ да бисте користили ову нову функцију.
  • Ако сте отворили једну од огласних група, можете да изаберете постојећи текстуални оглас и у менију „Још радњи“ одаберете „Генериши мултимедијални оглас“. 
  • AdWords ће направити сликовни оглас на основу текстуалног огласа који сте изабрали.
Ако желите да направите оглас из почетка, увек можете да одаберете један од неколико стотина дизајна шаблона.
  • Додајте текст и прилагодите фонтове, боје и позадину.
  • Изаберите слике из AdWords галерије ускладиштених слика, са рачунара или директно са веб сајта.
  • Прегледајте оглас у свим форматима како бисте се уверили да изгледа како треба, а затим га додајте у кампању.