Ниво знања: средњи


Како је већ неколико дана температура у Србији веома ниска, ниво претрага са терминима попут [грејалица], [камин] и [радијатор] је у великом порасту. Google-ов бесплатни алат Увид у претрагу нам може на овом примеру открити када је у претходне 3 године овакав скуп претрага имао раст.



Откривамо два тренда. Прво, постоји тренд тражења ових појмова почетком и средином октобра, када се у Србији планира набавка опреме за предстојећу зиму. Очито, продавци грејне опреме могу искористити овај податак како би правилно темпирали маркетиншке активности.

Друго, раст се дешава и у периодима хладних таласа. Последњи хладни талас је праћен наглим скоком претрага за грејна тела у фебруару 2012. Поред тога што је ово интересантан податак, говори нам и да постоји правило (јача зима -> више претрага за грејачима на Googlе-у) коју би продавци и оглашавачи путем Google AdWords-а могли да искористе, ако на време реагују.