Ниво знања: средњи

Мултимедијално оглашавање се током протеклих неколико година трансформисало из огласа у виду банера „Кликните овде!“ у огласе који могу да буду паметни и секси (енг) и који помажу да велике идеје (чак и оне из прошлости оглашавања) оживе (енг). Будући да је сада мултимедијално оглашавање доживело трансформацију, сматрамо да је и интерфејсу потребна надоградња. Зато ових дана откривамо неке промене које су осмишљене да би поједноставиле начин куповине и покретања мултимедијалних огласа путем AdWords-а.

Нова почетна страница мултимедијалног оглашавања у AdWords-у
Током девет година, AdWords клијенти су куповали кампање за Мрежу мултимедијалног оглашавања путем интерфејса осмишљеног за претрагу. То је као да покушавате да трчите у штиклама – можда бисте успели, али би било много ефикасније у правој обући за трчање. Због тога смо Мрежи мултимедијалног оглашавања доделили посебну картицу у оквиру AdWords-а. Нова картица „Мрежа мултимедијалног оглашавања“ која ће се појавити у току неколико следећих недеља представља потпуно нови интерфејс за покретање кампања за Мрежу мултимедијалног оглашавања. Он ће вам омогућити да дајете понуде, циљате и оптимизујете кампање за Мрежу мултимедијалног оглашавања на једном месту. Кликните на слику испод да бисте видели различите опције циљања на картици Мрежe мултимедијалног оглашавања.




Побољшани механизам за контекстуално циљање
Механизам за контекстуално циљање, који подудара огласе са страницама на основу кључних речи, представља срж куповине мултимедијалних огласа путем AdWords-а. Напорно смо радили „иза кулиса“ да бисмо побољшали овај механизам што је могуће више и дали му могућност да комбинује досег мултимедијалног оглашавања и прецизност претраге коришћењем контекстуалног циљања кључних речи нове генерације. То значи да можете детаљно да подешавате учинак кампања са контекстуалним циљањем до нивоа појединачне кључне речи, што ће вам помоћи да учинак маркетиншких кампања доведете на сасвим нови ниво. Сада можете лакше да проширите кампање са мреже за претрагу на Мрежу мулитмедијaлног оглашавања и да ефикасније покрећете два типа кампања истовремено.

На пример, рецимо да имате активну мултимедијалну кампању за путничку агенцију која нуди аранжмане за одмор на неколико карипских острва. Раније сте морали да направите тематске огласне групе које циљају одморе на острвима Туркс и Кајкос и на Карибима. Сада, уз нову транспарентност на нивоу кључних речи, можете да закључите да су кључне речи „Одмори на Турксу и Кајкосу“ четири пута профитабилније од речи „Одмори на Карибима“. Можете да оптимизујете кампање тако да агресивно циљају ове кључне речи са високим учинком и да буду умереније за кључне речи „Одмори на Карибима“.

Нови визуелни приказ

Као што је већ познато, понекад слике говоре више од речи (или бројева). Поред нове картице „Мрежа мултимедијалног оглашавања“ и механизма за контекстуално циљање, представљамо и визуелни приказ досега кампања који омогућава да видите како на досег утиче комбиновање више типова циљања, као што су циљање кључних речи, одредишта за пласман, тема, интересовања и поновно оглашавање.

Ове промене су највећи кораци које смо направили до сада да бисмо објединили науку о оглашавању на мрежи за претрагу и уметност мултимедијалног оглашавања. Надамо се да вам ове промене пружају неке нове моћне алатке за повезивање са клијентима и приказивање занимљивих и релевантних мултимедијалних огласа.

Сазнајте више
Уводимо нову картицу „Мрежа мултимедијалног оглашавања“ током следећих неколико недеља.

Да бисте добили додатне информације о томе шта је ново на картици „Мрежа мултимедијалног оглашавања“, погледајте чланак центра за помоћ.

Придружите се Google-у на предстојећем вебинару (енг) 15. маја да бисте сазнали више о оптимизацији стратегија циљања за кампање коришћењем контекстуалног циљања кључних речи нове генерације. Посетите нову страницу вебинара (енг) да бисте се регистровали.

Погледајте Бреда Бендера, директора за управљање производима за Мрежу мултимедијалног оглашавања како говори о новој картици „Мрежа мултимедијалног оглашавања“ и контекстуалном циљању кључних речи нове генерације.