Ниво знања: напредни

Данас детаљније представљамо оцену квалитета у AdWords-у.

Ако пређете показивачем миша преко облачића поред статуса кључне речи на картици „Кључне речи“, видећете класичну нумеричку оцену на скали од 1 до 10 и нову оцену за сваки главни фактор у оцени квалитета. Нова оцена има релативну скалу – тако да, када се ради о учинку, можете да знате да ли су очекивана стопа учесталости кликова, релевантност огласа и доживљај коришћења одредишне странице просечни, изнад или испод просека у поређењу са другим оглашавачима.



Од оглашавача смо чули да бољи увид у оцену квалитета може да вам помогне да се више усредсредите на побољшање учинка. Побољшање квалитета огласа је добро и за кориснике.

Још једна напомена: Ова новина вам пружа информације које можете да искористите да бисте побољшали оцену квалитета, али не мења начин на који се израчунавају оцена квалитета или ранг огласа.