Ниво знања: средњи

Пажљиво смо слушали ваше предлоге о томе како да смањимо нагађања повезана са прављењем нових кампања. Да бисмо унапредили процес прављења кампање, уводимо побољшања алатке за кључне речи и алатке за процену посећености.

Побољшања алатке за кључне речи

Да бисмо унапредили управљање кампањама, увели смо побољшања алатке за кључне речи, укључујући следеће:

  • Погледајте идеје за кључне речи груписане по темама: Ажурирана алатка за кључне речи вам омогућава да лако погледате предлоге за нове теме за огласне групе и брзо одлучите да додате огласне групе директно на налог.
  • Једноставна интеграција алатке за процену посећености: Лако прегледање података алатке за процену посећености у вези са кључним речима које сте изабрали у алатки за кључне речи омогућава вам да донесете боље одлуке о стратегији кампање.


Побољшања алатке за процену посећености

Ажурирали смо алатку за процену посећености како бисмо помогли оглашавачима да направе ефикаснију стратегију лицитирања и одређивања буџета. Промене алатке за процену посећености обухватају следеће:

  • Графички прикажите процене учинка: У алатку за процену посећености смо уврстили графикон како бисте могли лакше да процените посећеност и понуде и развијете ефикасну стратегију лицитирања.
  • Организујте кључне речи у огласне групе: У оквиру алатке за процену посећености сада можете да направите радне верзије огласних група, што вам омогућава да лако прегледате процене посећености и понуда за сваку од ових радних верзија.
  • Додајте кампање на налог: Када будете задовољни структуром кампање, можете да додате радну верзију кампање директно на налог.

Такође побољшавамо квалитет и прецизност процена посећености тако што користимо историју учинка да бисмо боље проценили посећеност. То значи да ћете убудуће морати да се пријавите на AdWords како бисте користили алатку за процену посећености.


Ажурирану алатку за кључне речи и алатку за процену посећености ћете пронаћи у AdWords интерфејсу у наредних неколико недеља. Да бисте сазнали више о ажурирањима алатке за кључне речи, можете да погледате овај чланак у нашем центру за помоћ, као и овај чланак да бисте сазнали више о алатки за процену посећености.