Ниво знања: средњи

Понуде за мрежу мултимедијалног оглашавања представљају брз и једноставан начин да остварите своје циљеве за повраћај улагања на мрежи мултимедијалног оглашавања. Ова функција вам омогућава да, поред максималних понуда за цену по клику које одређујете за мрежу за претрагу, одредите и максималну понуду за цену по клику за кликове остварене на страницама мреже мултимедијалног оглашавања.

Можда ћете желети да користите понуде за мрежу мултимедијалног оглашавања уколико утврдите да плаћате различите суме за конверзије које остварујете на мрежи мултимедијалног оглашавања у односу на оне остварене на мрежи за претрагу. Повраћај улагања ћете моћи максимално да повећате уколико повећате или смањите понуде за мрежу мултимедијалног оглашавања у складу са трошковима конверзија.

Да бисте омогућили понуде за мрежу мултимедијалног оглашавања, потребно је најпре да на картици Подешавања омогућите мрежу мултимедијалног оглашавања за кампању. Унесите понуду која се односи на мрежу мултимедијалног оглашавања и сачувајте промене. Понуде можете да подесите на опцију „Аутоматски“, а можете и да одредите јединствену понуду. Ако подесите понуде на опцију „Аутоматски“, користићемо понуде које сте одредили за сваку кључну реч.

Уколико имате проблема са одређивањем износа који треба да понудите за огласе који се приказују на мрежи мултимедијалног оглашавања, можете да изаберете понуду на основу учинка те огласне групе на мрежи. На пример, уколико приметите да је повраћај улагања већи код огласа који се приказују на мрежи мултимедијалног оглашавања, у односу на огласе на мрежи за претрагу, можете да повећате понуде за мрежу мултимедијалног оглашавања како бисте повећали саобраћај на њој.

За надгледање и мерење учинка огласне групе можете да користите праћење конверзија или Google аналитику, две бесплатне алатке које ће вам помоћи да пратите показатеље конверзије. Након што прегледате резултате о учинку, на основу њих ћете моћи да одредите своје понуде.