Ниво знања: почетни

Многи оглашавачи се надају да ће корисници кликнути на њихов оглас, али то није увек главни циљ. Можда само желите да много корисника види ваш оглас. У том случају, лицитирање за цену за хиљаду приказа је добар избор. Помоћу лицитирања за цену за хиљаду приказа дајете понуду за оглас на основу тога колико се често он приказује на Google мрежи мултимедијалног оглашавања. Подешавате максимални износ који желите да платите за огласе, без обзира на то да ли ће корисник да кликне на њих или не.

Због чега би требало да користите лицитирање за цену за хиљаду приказа

Неким корисницима више одговара лицитирање за цену за хиљаду приказа јер желе да имају могућност подешавања максималног износа који ће платити за сваки приказ, а не за сваки клик. Другима једноставно није стало до кликова за огласну кампању. На пример, предузећима која само желе да се њихов назив прикаже испред већег броја корисника можда је више стало до приказа огласа него до кликова и посета њиховим веб сајтовима. Лицитирање за цену за хиљаду приказа је тренутно доступно сaмо на Google мрежи мултимедијалног оглашавања.



Помоћу лицитирања за цену за хиљаду приказа подешавате највећи износ који желите да платите за сваких 1000 приказа огласа. Ово називамо максимална понуда за цену за хиљаду приказа или само „макс. цена за хиљаду приказа“. Што је већа максимална цена за хиљаду приказа, већа је шанса да ваш оглас буде приказан. Као и увек, AdWords систем ће вам наплатити само онолико колико је потребно да би оглас поставио изнад првог следећег огласа.

Текстуални огласи са ценом за хиљаду приказа имају посебну предност – када освоје одредиште за пласман, увек добијају цели огласни простор, не деле га са другим текстуалним огласима. То повећава вероватноћу да буду примећени.