Ниво знања: средњи

Везе до сајта повећавају вредност огласа тако што приказују додатне директне везе ка одређеним веб страницама које желите да промовишете. Корисници брже долазе до појединих одредишта на веб-сајту. Такође, у просеку ћете остварити већу стопу учесталости кликова за огласе. Због тога су везе до сајта сјајан начин да се побољша учинак кампање.

Наше постојеће смернице захтевају да свака веза до сајта у кампањи води до различите одредишне странице. То значи да ће корисник имати значајно другачији доживљај коришћења одредишне странице за сваку везу до сајта.

Недавно смо приметили повећан број веза до сајта направљених са истим URL адресама одредишних страница или истим садржајем. Зато од данас почињемо са интензивнијом превентивном применом смерница.

Како ће то функционисати
На почетку ћемо се фокусирати на нове везе до сајта и на везе до сајта које промените. Док се ваши огласи приказују, наши системи ће верификовати да ваше везе до сајта испуњавају стандарде смерница. Приказивање ће бити забрањено везама до сајта које не испуњавају стандарде.

Утицај на формат и учинак
Да бисте повећали шансе да се више веза до сајта приказује са огласима, препоручујемо вам да у кампање учитате 6–10 јединствених веза до сајта.

Ако имате мањи број веза до сајта које испуњавају услове, могло би се десити да се огласи не приказују у већим форматима од 2 и 3 реда, за које су обавезне везе до сајта које боље испуњавају услове. Запамтите, већи формати су видљивији и имају веће просечне стопе учесталости кликова. А уколико у кампањи немате довољно веза до сајта које испуњавају услове, огласи можда неће уопште приказати везе до сајта.

Будућа примена за постојеће везе до сајта
Јасно нам је да ручна провера и исправљање дупликата међу постојећим везама до сајта и URL адресама одредишних страница могу да потрају неко време. Због тога на неколико месеци одлажемо превентивну примену постојећих веза до сајта. Али немојте да чекате последњи тренутак. И не заборавите, све везе до сајта које додате или промените одмах подлежу превентивној примени.

Почетни кораци
Предлажемо вам да обавите основно чишћење, почињући са кампањама које најчешће приказују везе до сајта. То су вероватно кампање које користе кључне речи са називом бренда, као што је назив вашег предузећа и његови најпознатији производи и услуге.

Ево како то можете да урадите користећи AdWords интерфејс.
  1. Пријавите се на AdWords интерфејс и кликните на картицу „Додаци за огласе“.
  2. У падајућем менију изаберите ставку „Додаци за везе до сајта“.
  3. Сортирајте додатке за везе до сајта према приказима или кликовима тако што ћете кликнути на заглавље колоне.
  4. Кликните на сваку везу до сајта у кампањи на врху и пратите је до одредишне странице (ови кликови се не наплаћују).
  5. Исправите све дупликате које пронађете тако што ћете прећи показивачем миша преко додатка и кликнути на икону оловке. 


Затим можете исто да урадите за сваку кампању на налогу. Ако желите да обавите детаљну проверу, потребно је да одредишта на картицама „Огласи“ и „Кључне речи“ упоредите са одредиштима веза до сајта за сваку кампању.

Више информација о везама до сајта или додатну помоћ потражите у AdWords центру за помоћ или контактирајте AdWords корисничку подршку.