Ниво знања: почетни

Недавно смо објашњавали (енг) како наши системи и смернице спречавају приказивање непожељних огласа на Google-у и другим местима. Један део тих напора је стални преглед наших смерница за оглашаваче како бисмо били сигурни да они држе корак са праксама на Вебу које се непрекидно развијају, а које могу штетно да утичу на кориснички доживљај.

Редовно ажурирамо наше AdWords смернице, појашњавамо шта оне значе и тамо где је потребно оснажујемо њихову примену како бисмо обезбедили најбољи доживљај за наше кориснике и пословне партнере. Ове године смо већ објавили више од 30 ажурирања наших смерница, а ускоро ажурирамо наше AdWords смернице о софтверским принципима, генерисању промета, тврдњама оглашавача и релевантности, јасноћи и прецизности. Најављујемо ова ажурирања сада како бисмо омогућили оглашавачима да прегледају своје налоге и обезбеде усклађеност са смерницама. Ажурирања ће ступити на снагу 15. октобра.

Детаље ових ажурирања можете да нађете овде, заједно са више информација за оглашаваче о томе како могу да се ускладе са нашим смерницама. Ево кратког прегледа: 
  • Додали смо неколико одређених примера типова понашања оглашавача која су уобичајено повезана са генерисањем промета (сајтови који су дизајнирани искључиво или претежно за приказивање огласа). 
  • Још више смо појаснили услов да оглашавачи у својим огласима морају да буду потпуно транспарентни када описују доживљај на одредишним страницама. 
  • Успоставили смо строжија правила о коришћењу уметања кључне речи у огласима. 
  • Прерадили смо наше AdWords смернице које уређују софтверске принципе како бисмо обезбедили да се корисницима пруже важне информације пре него што преузму софтвер на своје рачунаре, као и да софтвер није штетан или тежак за деинсталирање.
Веб и његов екосистем оглашавача, објављивача и корисника наставља да се брзо развија. Временом се развијају праксе које могу да доведу до негативног доживљаја за кориснике. Поред тога, способност неких учесника да превладају намеру наших смерница постаје напреднија. Данашње промене чине да су смернице јасније за све и пооштравају правила и примену, што је неопходно да би екосистем оглашавања на мрежи остао чист, доследан и користан за потрошаче. Крајњи исход је да ће ове ревидиране смернице и повећана примена помоћи да се свима обезбеди безбеднији, поузданији доживљај на мрежи.