Ниво знања: почетни

Пре отприлике два месеца покренули смо побољшане кампање како бисмо вам помогли да сада лакше и паметније управљате кампањама на различитим уређајима. Недавно смо чули неколико сјајних прича о начинима на које су оглашавачи побољшали учинак и уштедели време помоћу побољшаних кампања. Иако су пословање и потенцијална добит сваког оглашавача јединствени, ево неколико примера који истичу стварне стратегије и резултате који су до сада постигнути помоћу побољшаних кампања.
Агенција e-Travel је побољшала стопу учесталости кликова и стопу конверзије помоћу огласа оптимизованих за контекст, преузимања апликација за мобилне уређаје и надограђених линкова до сајта.

E-Travel је једна од водећих онлајн туристичких агенција у Грчкој, Кипру и Русији, која је присутна на другим тржиштима у Европи, на Блиском истоку и у северној Африци. Након надоградње на побољшане кампање, управни директор Никос Гулис је навео следеће: „Сада корисницима можемо да приказујемо огласе на основу њиховог контекста, као што су локација или доба дана, [... као и да] бројимо преузимања апликација као конверзије у AdWords извештајима. За нас је то веома важно јер велики број нових потенцијалних клијената долази преко наше апликације за мобилне уређаје. Ове функције и надограђени линкови до сајта помогли су нам да повећамо стопу учесталости кликова за 43%, а стопу конверзије за 88%.“
________________________________________
 Компанија American Apparel је помоћу побољшаних кампања удвостручила број потенцијалних клијената преко телефона и тако побољшала повраћај улагања у оглашавање.
American Apparel, малопродајна компанија које се бави модом на више канала продаје, надоградила је све своје кампање како би искористила нове функције као што су надограђени додаци за позив и линкови до сајта. Компанија American Apparel сада користи додатке за позив на свим типовима уређаја, а позиве чије је трајање дуже од 10 секунди броји као конверзије, чиме је удвостручила обим конверзија остварених телефонским позивом. Повраћај улагања је значајно повећан.
________________________________________
Луксузни бренд за онлајн куповину је повећао продају за 20% тако што се повезао са секундарним тржиштима. Ово повезивање омогућила је једноставна оптимизација понуда за више локација у само једној побољшаној кампањи.

Маркетинг преко претраживача овог луксузног бренда за онлајн куповину до сада је био усредсређен на оптимизацију понуда у кампањама специфичним за локацију, које циљају примарна тржишта као што су градови Њујорк и Лос Анђелес. Будући да је обавила надоградњу на побољшане кампање, ова компанија је почела да користи прилагођавања понуде за локацију како би тестирала и проширила своје AdWords присуство у новим географским областима, укључујући и имућне државе Делавер, Јужна Каролина и Нови Мексико. Компанија је већ повећала укупан обим конверзија за 20% и остварила циљни повраћај улагања у оглашавање.
________________________________________
Аналитичари маркетинга преко претраживача агенције Hotwire уштеде 5–10 сати рада недељно помоћу ефикаснијег управљања кампањама.

Hotwire.com, водећи веб-сајт посвећен путовањима по сниженим ценама, већ првог месеца је надоградио све своје налоге за плаћену претрагу на побољшане кампање, како за домаће, тако и за међународно тржиште. Клеј Шуленбург, директор маркетинга преко претраживача у агенцији Hotwire, изјавио је да је надоградња на побољшане кампање заиста помогла његовом тиму да ефикасније управља AdWords кампањама, будући да се свим кључним прилагођавањима за локацију, доба дана и уређај сада управља у оквиру само једне кампање: „Време које уштеди сваки аналитичар маркетинга преко претраживача креће се од 5 до 10 сати рада недељно. Ово време сада можемо да преусмеримо на нове стратешке иницијативе за маркетинг преко претраживача или на детаљнију оптимизацију налога/кампања.”
Започните у 3 корака
Ако спадате у 95% оглашавача чије старе верзије кампања у овом тренутку приказују огласе на свим типовима уређаја, надоградњу можете да обавите у само три корака и тако искористите предности побољшаних кампања:
  1. Кликните на дугме „Започни“ када се пријавите на AdWords интерфејс
  2. Изаберите прилагођавање понуде за мобилне уређаје
  3. Кликните на „Доврши надоградњу“


Ако имате питања у вези са надоградњом на побољшане кампање, контактирајте AdWords подршку или погледајте наш свеобухватни водич за надоградњу (преузмите .pdf верзију на енглеском језику).