Ниво знања: почетни

Делимо приче о побољшаним кампањама како бисмо вам помогли да се припремите за аутоматску надоградњу 22. јула

У данашњем свету сталне повезаности (енг), људи се током дана више пута пребацују са једног уређаја на други. Ова стварност на више екрана пружа оглашавачима нове прилике да досегну клијенте на различитим уређајима, било када и било где. У фебруару смо покренули AdWords побољшане кампање како бисмо помогли оглашавачима да искористе ове нове прилике и ефикасније управљају огласним кампањама.

Иако има још мање од месец дана до аутоматске надоградње 22. јула, оглашавачи су већ надоградили више од 4,5 милиона кампања. Схватамо да надоградња изискује одређени рад и ценимо труд који су многи од вас уложили у овај процес. Многи лидери у делатности и оглашавачи су поделили свој напредак, резултате и приче са нама. Ево само неколико примера:
  • M&M’S – У сарадњи са партнерском агенцијом The DuMont Project, MY M&M’S, бренд компаније M&M’S, довео је до веома добрих резултата након надоградње на побољшане кампање, укључујући повећање стопа конверзије од 41%, повећање прихода од 22% и побољшање повраћаја улагања за кампање на Мрежи за претрагу од 31%.На Мрежи за претрагу и Мрежи мултимедијалног оглашавања, MY M&M’S је пријавио побољшање повраћаја улагања од 15%. Првобитно су мислили да би комбиновање стоних рачунара и таблета у једну категорију могло негативно да утиче на продају. Међутим, убрзо су схватили да је комбинација заправо довела до већег повраћаја улагања. Компанија је такође смањила број кампања којима управља са 100 на 50, чиме је скратила време за управљање кампањама за пет сати седмично.
  • Colombo & Hurd  – Ова мала адвокатска фирма са седиштем на Флориди је радила на надоградњи кампања са партнерском агенцијом за софтвер за претрагу, предузећем WordStream. Ова два тима су довршила надоградњу – укључујући и потпуно ажурирање стратегија за лицитирање предузећа Colombo & Hurd за мобилне уређаје, локацију и време – за мање од 30 минута.Од надоградње на побољшане кампање, Colombo & Hurd је известио да су се стопе учесталости кликова за мобилне уређаје повећале за 53%, цене по клику смањиле за 13%, а стопе конверзије на мобилним уређајима повећале за три пута.
  • American Apparel – Овом предузећу за малопродају је био потребан лакши и бољи начин да досегну клијенте где год да се они налазе, било да претражују производе које American Apparel продаје или његове продавнице. Уз побољшане кампање, употребили су функцију лицитирањa према близини и подесили прилагођавања понуда за мобилне уређаје на 100% за одређени радијус око продавница. Од надоградње, уочили су импресивне резултате, уз двоструки пораст конверзија на мобилним уређајима и повећање обједињене стопе учесталости кликова за 7%.Такође су пронашли вредност у новим функцијама које су део побољшаних кампања, попут надограђених линкова до сајта и извештавања о линковима до сајта.
  • Огласне платформе трећих страна – Многе платформе и агенције за маркетинг преко претраживача (енг) су се интегрисале са побољшаним кампањама како би помогле клијентима да искористе предности нових моћних функција. Један пружалац услуга је недавно објавио детаљни водич (енг) како би помогао оглашавачима са надоградњом и поделио позитиван напредак (енг) који је уочио код својих клијената. Напоменуо је: „Уочили смо позитивне резултате код оглашавача који су одлучили да се рано пребаце. Недавно је једна велика компанија која пружа финансијске услуге успешно прешла на побољшане кампање на [нашој] платформи и оптимизовала их тако да су повећали број потенцијалних клијената за 64% и смањили цену по потенцијалном клијенту за 37% у значајном делу кампања.“ Такође су уочили да се у првом месецу након надоградње цена по клику смањила за 2%, док су се кликови повећали за 6%.
Од првих дана увођења, на десетине компанија за маркетинг претраге је понудило оглашавачима савете за прелазак на побољшане кампање. Неки савети су било веома корисни (као што је помоћ коју су пружиле многе горенаведене компаније), док су други више били нагађања. Сваки оглашавач је другачији, па је важно да прегледате своје показатеље и поступате у складу са својим пословним циљевима. Не постоје два иста налога, па је зато важно да видите како побољшане кампање најбоље могу да вам користе. Кључне предности о којима су нас доследно известили лидери у делатности и оглашавачи су:
  1. Боље доношење одлука које омогућавају побољшани извештаји према уређајима и локацијама, као и детаљније извештавање о учинку додатака за оглас. 
  2. Уштеда времена смањењем броја кампања које су неопходне за управљање различитим контекстима корисника. 
  3. Побољшано управљање кампањама помоћу функција као што су прилагођавања понуде, формати специфични за уређаје и флексибилне стратегије понуда.  
  4. Нови начини за усклађивање пословних циљева и активности уз могућност заказивања одређених датума, дана у седмици или времена у току дана за додатке и линкове до сајта, на нивоу огласне групе или кампање. 
  5. Бољи начини за ступање у интеракцију са потрошачима на мобилним уређајима помоћу огласа и линкова до сајта намењених мобилним уређајима, као и лицитирање према близини за досезање људи који су у близини и у покрету.
Можете да читате о најбољим праксама за побољшане кампање и причама других оглашавача на веб-сајту побољшаних кампања.

Учимо на основу ваших повратних информација док настављамо да побољшавамо AdWords за овај нови свет сталне повезаности.Сваком предузећу је важније него икад да клијенте на различитим уређајима досегне на релевантан начин, а ми улажемо велики напор у стварање нових функција и побољшања како бисмо вам помогли да то успешно урадите уз AdWords.