Ниво знања: средњи

Људи увек покушавају да се повежу са корисним информацијама у важним тренуцима – без обзира да ли претражују на основу кључних речи повезаних са производом или читају изузетно релевантан садржај на веб-сајтовима изван оквира претраге. Од данас оглашавачима нудимо нов начин да досегну људе док посећују Google и сајтове широм веба: Мрежу за претрагу са избором Мреже мултимедијалног оглашавања.

Мрежа за претрагу са избором Мреже мултимедијалног оглашавања проширује досег кампања на Мрежи за претрагу на Google мрежу мултимедијалног оглашавања. Google мрежа мултимедијалног оглашавања досеже 90% глобалне онлајн публике (comScore, септембар 2013.) и обухвата 2 милиона сајтова објављивача. Надоградња постојећих кампања на Мрежи за претрагу на кампање типа Мрежа за претрагу са избором Мреже мултимедијалног оглашавања је једноставно. У неколико корака и без додатног управљања можете да привучете 15% више клијената* тако што ћете огласе приказивати у право време широм Мреже за претрагу и веба.


Како се ово разликује од старог типа кампање? Поред проширивања досега кампања на Мрежи за претрагу, овај нови тип кампање нуди боље резултате на Мрежи мултимедијалног оглашавања од старог типа кампање Мрежа за претрагу и Мрежа мултимедијалног оглашавања.

Мрежа за претрагу са избором Мреже мултимедијалног оглашавања користи побољшане сигнале и методе предвиђања када и где ће ваши огласи имати најбољи учинак и поставља строже критеријуме када је реч о времену њиховог приказивања. То значи да ће се огласи вероватно приказивати мањем броју потенцијалних клијената за које постоји већа вероватноћа да су заинтересовани за вашу понуду. У поређењу са старим типом кампање, почетни тестови показују да оглашавачи у просеку могу да остваре 35% већу стопу учесталости кликова и 35% мање трошкове по куповини клијента на оном делу кампања типа Мрежа за претрагу са избором Мреже мултимедијалног оглашавања који представља Мрежа мултимедијалног оглашавања.*

Када треба користити нови тип кампање Мрежа за претрагу са избором Мреже мултимедијалног оглашавања:
  1. Уколико имате активне кампање типа Само Мрежa за претрагу, можете да испробате овај нови тип кампање ради додатног висококвалитетног саобраћаја, без потребе за додатним управљањем. Када омогућите Мрежу за претрагу са избором Мреже мултимедијалног оглашавања, ваши огласи на Мрежи за претрагу ће испуњавати услове да се приказују на Google-у и на страницама са релевантним кључним речима широм веба. Већина ваших кампања ће и даље бити активне на Мрежи за претрагу, уз повећање броја одредишта за пласман с добрим учинком на Мрежи мултимедијалног оглашавања.
  2. Ако већ имате активну кампању типа Мрежа за претрагу и Мрежа мултимедијалног оглашавања, размислите о преласку на кампању типа Мрежа за претрагу са избором Мреже мултимедијалног оглашавања ради већег повраћаја улагања.*
Ако тренутно имате активне кампање на Мрежи за претрагу и Мрежи мултимедијалног оглашавања које се засебно приказују, препоручујемо вам да и даље буду засебне ради веће флексибилности лицитирања, одређивања буџета и циљања.

Надоградња на кампању типа „Мрежа за претрагу са избором Мреже мултимедијалног оглашавања“

Мрежа за претрагу са избором Мреже мултимедијалног оглашавања је сада најбоља опција за оглашаваче који приказују огласе широм Мреже за претрагу и Мреже мултимедијалног оглашавања у оквиру једне кампање. Зато од данас и током следећих неколико седмица у AdWords интерфејсу уклањамо актуелни тип кампање Мрежа за претрагу и Мрежа мултимедијалног оглашавања и оглашавачима препоручујемо да пребаце постојеће кампање на кампање типа Мрежа за претрагу са избором Мреже мултимедијалног оглашавања. У AdWords интерфејсу смо направили брзи ток рада који олакшава пребацивање. Детаљна упутства су такође доступна у AdWords центру за помоћ. Сазнајте више овде.

*На основу резултата почетних тестова, просечни клијент може да оствари 35% већу стопу учесталости кликова и 35% нижу цену по конверзији на оном делу нових кампања типа „Мрежа за претрагу са избором Мреже мултимедијалног оглашавања“ који представља Мрежа мултимедијалног оглашавања у поређењу са постојећим кампањама типа „Мрежа за претрагу и Мрежа мултимедијалног оглашавања“. На основу резултата почетних тестова, просечни клијент може да оствари и повећање броја конверзија за 10–15% у поређењу са кампањама типа „Само Мрежa за претрагу“. Учинак појединачних кампања може да се разликује.