Завршен је 2. годишњи Google Adriatics изазов за агенције. Google Partners чланови у Србији, Хрватској и Словенији су се између 15. новембра и 31. јануара 2014. такмичили: која ће агенција у региону стећи највише нових AdWords клијената са најимпресивнијим нивоом потрошње. Ове године бројимо и употребу негативних кључних речи, Мреже мултимедијалног оглашавања, веза до сајтова и усвајање праћења конверзија.

И данас са задовољством проглашавамо победнике:

Регионални победник:
Escape Studio, Хрватска, такође је и победник на нивоу земље. Escape Studio добија Chromebook и путовање на SMX конференцију у Лондону уз покривене трошкове конференције, превоза и смештаја за 1 ноћење за 2 особе из агенције (13-14. маја 2014.). Можете да почнете са слављем овог сјајног успеха!

Победници по земљама:
Initiative FB, Србија.
NOI - Goclick, Словенија.
Победници на нивоу земље добијају Chromebook.

Честитамо свим победницима! Контактираће вас Google тим. И наравно, честитке свим Google partners члановима који су учествовали. Само тако наставите и све најбоље са будућим AdWords аквизицијама.