Ниво знања: сви

Људи проводе све више времена онлајн и након што виде ваш оглас, остварују интеракцију са вашим предузећем на нове начине. Будући да им је паметан телефон стално у рукама, потрошачи све чешће траже производе или услуге док су у покрету и одмах упућују позив. Заправо, 70% људи који претражују на мобилним уређајима позову предузеће директно из резултата претраге.*

Данас представљамо кампање само за позив, нов и лак начин да предузећа досегну потенцијалне клијенте тако што јасно приказују број телефона, опис предузећа и дугме за позив – управо на месту на ком људи претражују. 


Ове кампање су направљене само за предузећа којима су телефонски позиви вреднији од кликова до веб-сајта

Кампање само за позив су посебно осмишљене тако да се приказују само на мобилним уређајима са којих могу да се упућују телефонски позиви. То значи да сваки клик за који платите може да буде телефонски позив упућен вашем предузећу. 

Дајте понуду само за телефонске позиве

Будући да сваки клик води до телефонског позива, можете да осмислите стратегију лицитирања која је заснована управо на циљној цени по конверзији или циљном повраћају трошкова оглашавања за позиве. То вам помаже да максимално повећате вредност сваког позива упућеног вашем предузећу. 

„Клијенти нас све више зову са мобилних уређаја да би добили понуде за осигурање. Одлична ствар у вези са огласима само за позив јесте да нам омогућавају да дајемо понуде на основу вредности позива, тако да можемо да остваримо конкретне циљеве повраћаја улагања које смо подесили за продају остварену преко телефона.“

Џејсон Џонсон
Директор маркетинга, Clearlink Insurance

Прилагодите огласе усредсређене на један позив на акцију – на телефонске позиве

Прилагодите огласе за телефонске позиве текстом као што је „разговарајте са стручњаком већ данас“ или „позовите и закажите састанак“ како бисте људе обавестили да могу лако да контактирају ваше предузеће без потребе да посете ваш сајт. 

BizLab, национални продавац телекомуникација, већину конверзија остварује офлајн путем телефона. „Помоћу нових огласа само за позив повећали смо број потенцијалних клијената и стопе конверзије тако што смо мобилне уређаје циљали само огласима као што су ’позовите одмах’, који су усредсређени на подстицање позива.” 

Кетрин Вилсон
Старији аналитичар за плаћање по клику, BizLab 

Велики добављач интернет услуге користи кампање само за позив како би клијенте брзо и лако повезао са продајним тимом. „Будући да је телефонски позив једини позив на акцију у огласима за позив, они побољшавају доживљај куповине на мобилним уређајима тако што уклањају посредни корак посете веб-сајту. Ови огласи пружају потрошачима лак начин да добију производ који желе тако што ће директно позвати наш продајни центар. Бољи кориснички доживљај и повећање броја позива и продаје доносе обострану корист и за потрошаче и за оглашаваче.“

Џош Либнер
Директор одељења за плаћену претрагу у предузећу Red Ventures које је партнер за маркетинг за велика предузећа

Сазнајте више

Ако тренутно користите подешавање додатака за позив да бисте направили огласе само за позив, детаље о томе како да обавите надоградњу на кампање само за позив можете да пронађете у AdWords центру за помоћ

Поставио Амит Агарвал, менаџер за производе, AdWords

*****************
*Google/Ipsos, Улога функције „Кликни и позови“ у путањи до куповине, септембар 2013.