Ниво знања: сви

Шта оглашавачи треба да ураде да би ефикасније остварили интеракцију с корисницима мобилних уређаја?

Овај водич представља први део основних функција које би требало да подесите у свом налогу.
Одличан веб-сајт за мобилне уређаје игра велику улогу у оглашавању на тим уређајима. Овде се нећемо бавити дизајном веб-сајтова, али ако вам је потребна помоћ око израде и оптимизације вашег веб-сајта за мобилне уређаје (енглески) погледајте ресурсе на http://www.google.com/think/multiscreen/ (енглески)

1. Примените важне додатке који су прилагођени мобилним уређајима и форматима огласа.

Додаци за везе до веб-сајта - ако желите да корисницима омогућите да дођу директно на специфичну страницу вашег веб-сајта

Додаци за позив - ако желите да примате позиве

Додаци за локацију - ако имате физичку продавницу


Додаци за рецензију и додатни описи - ако желите да истакнете специфичне пословне атрибуте

Зашто: Дељење информација помоћу додатака може да повећа стопу учесталости кликова и олакша клијентима да вас позову, нађу вашу локацију, производе и детаље које траже.

2. Подесите везе до веб-сајта које су прилагођене мобилним уређајима, имајућу у виду предности од оглашавања на тим уређајима. Пробајте да подесите најмање шест веза и обезбедите најбоље могуће присуство на интернету.

Зашто: На мобилним уређајима има мање простора и зато везе до веб-сајта морају бити кратке и јасне. Поред тога, за кориснике мобилних уређаја неке од ваших страница могу бити корисније него друге.

3. Унесите све потребне информације, као и позиве на акције које су прилагођене мобилним уређајима у наслов и линије описа огласа намењених тим уређајима.

Зашто: Друга линија описа можда се неће приказивати на мобилним уређајима у неким околностима (нпр. када се очекује да неће имати бољи учинак него ваши додаци који су релевантни за мобилне уређаје)

4. Попуните прву и другу линију описа и одвојте реченице у огласима намењеним мобилним уређајима.

Зашто: У неким околностима се прва линија описа промовише уз наслов, продужује га и тиме омогућава да се приказује и друга линија описа.

5. Kористите ваш приказни URL и покажите да имате одредишну страницу која је прилагођена мобилним уређајима, уколико имате такву (нпр. страница.рс/мобилни коју можете користити и за огласе намењене мобилним уређајима који воде на одговарајуће дизајнирану страницу, будући да су приказни URL-ови прилагодљиви).

Зашто: Странице оптимизоване за мобилне уређаје олакшавају живот корисницима тих уређаја. Приказни URL прилагођен мобилним уређајима обавештава кориснике да могу да очекују угодан доживљај коришћења страница намењених њиховим уређајима.