Ниво знања: сви
Будући да употреба паметних телефона на глобалном нивоу расте, у последње време смо саставили листу савета за ефикасније циљање корисника мобилних уређаја и прошли пут објавили први део ових савета. Данас вам представљамо други део:

6. За оглашавање на Google мрежи мултимедијалног оглашавања користите величине огласа које су специфичне за мобилне уређаје.

Зашто: Веб-сајтови намењени мобилним уређајима имају огласни простор који се разликује од онога на стоним рачунарима и зато, ако желите да циљате ове сајтове, потребно је да користите одговарајуће величине огласа. Препоручујемо да направите огласе у стандардној величини за мобилну Google мрежу мултимедијалног оглашавања: 320x50, 300x250, 728x90 као и текстуалне огласе.   

7. Прикажите огласе корисницима мобилних уређаја у кампањама за које мислите да има смисла да то урадите.

Зашто: Саобраћај на мобилним уређајима само наставља да расте и зато је сада права прилика да искористите овај саобраћај.

8. Мерите све вредности мобилних уређаја (енглески) и узмите у обзир различите конверзије корисника ових уређаја које су од значаја за ваше пословање (нпр. кликове који су довели до конверзије на вашем веб-сајту, конверзије на више уређаја (енглески), позиве као конверзије, конверзије на основу позива са веб-сајта, преузимања апликација и конверзије у апликацијама за мобилне уређаје)

Зашто: Kонверзије на веб-сајту су само један део могућег доживљаја корисника мобилних уређаја са вашим брендом

9. Лицитирајте огласе за највише позиције на мобилним уређајима, јер се тамо остварује значајна већина кликова.  

Зашто: Огласи изнад резултата претраге су уочљивији на мањим екранима мобилних уређаја. Поред тога, на мобилним уређајима огласи се не приказују у колони са десне стране резултата претрага.

10. Ако су телефонски позиви важни за ваше пословање и више волите да вас корисиници мобилних уређаја зову уместо да посећују ваш веб-сајт, користите огласе само за позив.

Зашто: Огласи само за позив су директан пут помоћу којег корисници мобилних уређаја могу да вас лако и брзо досегну. Осим тога, ово је пут који ће вам помоћи да се усредсредите на свој најбољи канал.