Ниво знања: сви

Мобилни уређаји су заувек променили начине на које људи ступају у интеракцију са светом који их окружује – од начина куповине до начина комуникације. Заправо, 91% корисника паметних телефона сада користе своје телефоне како би добили идеје док обављају одређени – као што је избор нових патика или тражење рецепта за чоколадну торту. Пошто у задатак* сваком тренутку и на било ком месту можемо да будемо онлајн, рачунамо на то да су нам информације одмах доступне и релевантне. Ово очекивање је променило начин на који људи доносе одлуке и маркетиншким стручњацима отворило многобројне могућности.

Да бисмо испунили повећана очекивања данашњих потрошача, усредсређени смо на пружање AdWords иновација које вам омогућавају да на бољи начин досегнете потрошаче и утичете на њих током целе путање до куповине. 5. маја 2015. године у 9:30 PT/12:30 ET ћу бити домаћин стрима уживо како бих те нове производе поделио са вама. Догађај који ће трајати 45 минута можете гледати уживо овде, на блогу Inside AdWords.

Региструјте се за стрим уживо овде. Придружите нам се да бисте сазнали више о новим производима осмишљеним: 

● да клијентима пруже бољи доживљај коришћења мобилних уређаја управо онда када траже ваше производе и услуге

● да мере све аспекте који су битни за предузеће – онлајн и офлајн, на више уређаја и тачака контакта 

● да прилагођавају и мере све што радите у AdWords-у како би вам обезбедили пун потенцијал све сложенијег кретања потрошача

Ове иновације су направљене на основу јединствених увида о начину на који потрошачи ступају у интеракцију са технологијом и повратних информација великих и малих клијената широм света. Једва чекам да их поделим са вама.

Региструјте се и придружите нам се 5. маја. До тада нас пратите на страници +GoogleAds да
бисте видели кратке најаве онога што следи. 1 Google/Ipsos студија истраживања о потрошачима, март 2015.

Поставио Џери Дишлер, потпредседник, управљање производима, AdWords

*Google/Ipsos студија истраживања о потрошачима, март 2015.