Ниво знања: сви

Крајем прошле године смо увели AdWords Editor 11.0, који је представљао најзначајније ажурирање ове алатке откад је избачена на тржиште 2006. године. Данас представљамо ново узбудљиво ажурирање AdWords Editor-а, доступно свим оглашавачима широм света. Ова верзија обухвата потпуну подршку за ознаке, надограђене URL-ове, огласе само за позив, огласе у апликацијама за мобилне уређаје и још много тога. Хајде да истражимо даље.

Ознаке

На основу ваших повратних информација, AdWords Editor сада има потпуну подршку за ознаке. Ознаке представљају ефикасан начин за организацију ставки у вашем налогу, као што су кампање и кључне речи, у смислене групе, тако да можете брзо и лако да филтрирате податке који су најрелевантнији за ваше предузеће и правите извештаје о њима.

Сада можете да правите, мењате или бришете ознаке користећи картицу „Ознаке“ у оквиру дељене библиотеке у AdWords Editor-у. Доделите ознаке кампањама, огласним групама, кључним речима и огласима или их уклоните са њих у одговарајућим приказима података. Такође можете да филтрирате приказе помоћу табела, као и да извозите и увозите промене налога које се односе на ознаке.


Надограђени URL-ови

Почетком ове године смо увели надограђене URL-ове како бисмо вам помогли да уштедите време приликом управљања информацијама о праћењу URL-ова, да смањите учесталост којом Google пописује ваш веб-сајт и приступите новим ValueTrack и прилагођеним параметрима за праћење. Да бисмо вам помогли да извршите надоградњу на нови систем до 1. јула, додали смо подршку за надограђене URL-ове. Сада можете да надоградите одредишне URL-ове помоћу AdWords Editor-а, а када их надоградите, да управљате крајњим URL-овима и шаблонима за праћење у великом броју. Можете сазнати више о томе како да надоградите URL-ове у чланку центра за помоћ.

Огласи само за позив

Огласи само за позив представљају лак и ефикасан начин за повезивање потрошача на мобилним уређајима са вашим предузећем преко телефона.Сада можете да правите ове огласе и управљате њима у AdWords Editor-у.

Огласи у апликацијама за мобилне уређаје

Приказивањем огласа у апликацијама за мобилне уређаје можете да досегнете све већи број људи који користе мобилне уређаје за играње игара, слушање музике и забаву. У одељку „Кључне речи и циљање“ сада можете да изаберете да приказујете огласе за одређене категорије апликација, укључујући конкретне апликације (или одредишта за пласман) и категорије апликација за мобилне уређаје, као што су „Игре“ и „Куповина“. 

Родитељски статус и прилагођени афинитети на Google мрежи мултимедијалног оглашавања

Циљање демографских категорија вам омогућава да досегнете људе широм Google мреже мултимедијалног оглашавања који вероватно припадају одређеној демографској групи. Уз пол и узраст, сада можете да изаберете да досегнете клијенте на основу родитељског статуса.

Такође смо додали подршку за прилагођене афинитете у оквиру „Публике“. Користећи публику са прилагођеним афинитетима можете да правите сопствену публику са афинитетима прилагођену вашем предузећу како бисте досегнули одговарајуће клијенте који су заинтересовани за ваше производе или услуге.

И још много тога...

Најновија верзија AdWords Editor-а такође садржи унапређења траке за претрагу, више подршке за локализацију и побољшања опште навигације корисничким интерфејсом. Више информација о свим новим функцијама можете пронаћи у чланку центра за помоћ.

Надоградите на AdWords Editor 11.1 данас!

Поставио Џеф Менегај, менаџер производа, AdWords Editor