Будући да је екосистем апликација све сложенији, успешни програмери траже нове начине за мерење, управљање и оптимизацију на више огласних мрежа и оперативних система. Овог јутра смо на годишњој I/O конференцији преко стрима уживо најавили нову групу партнерстава са медијима и понуда огласа осмишљених да задовоље јединствене потребе маркетиншких стручњака за апликације за мобилне уређаје.  

Транспарентна, отворена и поуздана решења за мерење

За програмере апликација који желе да подстакну инсталирања апликација и повећају ангажовање, од кључне је важности да знају колико су ефикасни различити медијски партнери и одредишта за пласман. Због тога улажемо у решења која ће програмерима помоћи да у фрагментираном екосистему огласних мрежа примене доследне мере и процене квалитет корисника које обезбеђује свака од њих.  

Google аналитика за апликације пружа водеће решење за аналитику у апликацији које оглашавачима доноси све више користи када траже бољи увид у ефикасност огласа на различитим мрежама. Google аналитику већ можете да користите како бисте пратили учинак кампања за инсталирање апликације за мобилне уређаје и сазнали дугорочну вредност коју доносе корисници како на Android, тако и на iOS платформи. Од покретања праћења конверзија за iOS крајем прошле године до данас успоставили смо партнерство са више од 20 огласних мрежа, укључујући InMobi и Millennial Media. Интеграција података са овим партнерима пружа свеобухватан увид у вредност апликација на више мрежа на основу показатеља који су важни за програмере (нпр. дугорочна вредност и задржавање), што вам омогућава да донесете боље одлуке о томе где да уложите новац за оглашавање. У неколико наредних месеци ћете моћи да „вратите“ конверзије мрежама на којима су остварене како бисте оптимизовали саобраћај. Све је то могуће помоћу само једног пакета за развој софтвера.

Овде се не ради само о нашим решењима за мерење.  Свесни смо да програмери треба да имају могућност избора када је реч о добављачима пописивања и посвећени смо отвореним решењима за делатност.  Због тога смо најавили и могућност да подаци о инсталирању апликација и догађајима који потичу од независних партнера за мерење буду интегрисани у AdWords. Рад са независним партнерима, међу којима су Adjust, Appsflyer, Apsalar, Kochava и Tune, омогућава нам да у AdWords-у повећамо прецизност мерења које обављају различите апликације за праћење и тако обезбедимо да подаци буду тачни и поуздани.

Сматрамо да ће партнерство са овим водећим огласним платформама и системима за праћење довести до тога да читав екосистем апликација за мобилне уређаје буде снажнији и боље повезан – са циљем да програмери буду успешнији.

Међутим, то није све.

Промовисање апликација на Google-у је једноставније него икад 


Програмерима који желе да промовишу апликације нудимо разноврсна одредишта за пласман на Google претрази, AdMob мрежи, сајтовима за мобилне уређаје и YouTube-у.  Поред тога, раније ове године смо најавили огласе на Мрежи за претрагу на Google Play-у. Приказујући огласе поред резултата претраге апликација можете да досегнете клијенте управо онда када траже нову апликацију, у тренутку када су спремни да је инсталирају. 



Данас смо најавили „Универзалне кампање за апликације“, нови тип кампање који оглашавачима омогућава да ефикасније и ефективније досегну клијенте широм Google медија. Тип „Универзалне кампање за апликације“ нуди једноставан начин да огласе за инсталирање за Android апликације подесите у AdWords-у или директно на Google Play конзоли за програмере.

Помоћу само једне кампање можете да остварите велики досег на Google претрази, AdMob мрежи, сајтовима за мобилне уређаје, YouTube-у и Google Play-у. Само наведите неколико информација о апликацији – шта ће бити наведено у огласима, коју публику желите да досегнете и колико желите да потрошите – ми ћемо урадити остало уместо вас. Наши механизми за прављење огласа и лицитирање ће иза кулиса помоћи да ваше кампање остваре максималан учинак како бисте више времена могли да посветите прављењу и унапређивању апликација. Огласи на Мрежи за претрагу на Google Play-у и тип „Универзалне кампање за апликације“ ће постати доступни за програмере и оглашаваче у наредним месецима.

Комплетна решења за целокупно пословање

На данашњој I/O конференцији смо најавили и решења која ће вам помоћи да правите апликације, бесплатно остварите интеракцију са корисницима и зарадите више новца од апликације.  Наше иновације у аналитици и у вези са огласима осмишљене су тако да допуне ове понуде и омогуће вам да унапредите пословање помоћу решења за мерење која су отворена и поуздана, као и помоћу алатки за промоцију захваљујући којима куповина огласа постаје лакша и ефикаснија.  Захваљујемо се свим програмерима који учествују у стварању овог искуства. Радујемо се што ћемо остварити интеракцију са вашим апликацијама и подржати вашу непрекидну иновативност тако што ћемо блиско сарађивати са вама и вашим партнерима у екосистему.

Поставио: Џонатан Алфернес, потпредседник, управљање производима