У фебруару смо најавили надограђене URL-ове – лакши и бржи начин да управљате URL-овима у AdWords-у. Надограђени URL-ови вам омогућавају да засебно управљате одредишном страницом и информацијама за праћење помоћу нових поља Крајњи URL и Шаблон за праћење. Погледајте овај видео да бисте сазнали више о предностима надограђених URL-ова. 

Од 1. јула сви оглашавачи морају да почну да користе надограђене URL-ове уместо одредишних URL-ова. Ако сте URL-ове већ ажурирали на надограђене URL-ове, потпуно сте спремни и не треба да предузимате додатне мере. Ако још увек нисте обавили надоградњу, прочитајте текст у наставку како бисте сазнали шта ће се догодити са вашим огласима* и URL-овима од 1. јула 2015. године, као и које опције за надоградњу су вам доступне. 

Шта ће се догодити 1. јула 2015. године? 

Од 1. јула очекујте следеће промене: 

1. Више нећете моћи да мењате одредишне URL-ове нити да их правите. Нове URL-ове ћете морати да правите користећи нова поља за надограђени URL.

2. Одредишни URL-ови ће аутоматски бити премештени у ново поље „Крајњи URL“ за све огласне групе на налогу које не садрже URL-ове са преусмеравањем на друге домене**. На AdWords налогу ћете видети упозорење са обавештењем о преосталим огласним групама које нису надограђене. 

3. Сви огласи са одредишним URL-овима који нису ажурирани на надограђене URL-ове престаће да се приказују за неколико месеци. 30 дана пре него што ваши огласи престану да се приказују, обавестићемо вас о томе имејлом и упозорењем на налогу.

Честа питања

У наставку погледајте одговоре на нека од најчешћих питања о надоградњи. 

П: Да ли треба да обавим надоградњу ако не користим праћење URL-ова или користим само аутоматско означавање

О: Не, можете да сачекате аутоматску надоградњу која почиње 1. јула. Наш систем ће аутоматски преместити одредишне URL-ове у нова поља за крајњи URL, а колоне извештаја ће се ажурирати како би одражавале ове промене. Током аутоматске надоградње статистика учинка огласа неће бити ресетована и огласи неће морати да прођу проверу усклађености са смерницама.

П: Који типови URL-ова неће бити аутоматски надограђени, па ће због тога престати да се приказују? 

О: URL-ови у овој категорији су URL-ови који садрже следеће: преусмеравања на друге домене, ValueTrack параметар „{copy}“, параметре за праћење који користе „{}“ а који не представљају AdWords ValueTrack параметар, односно чији се домен разликује од домена наведеног у приказаном URL-у огласа. Надоградите ручно ове URL-ове пре 1. јула. 

П: Како да надоградим URL-ове са преусмеравањем на друге домене? 

О: За ове URL-ове користите основни или напредни метод и потражите помоћ у водичу за надоградњу. Обавезно надоградите и паузиране и активне URL-ове. Обратите се добављачу независне алатке ако вам је потребна помоћ.

П: Да ли ће статистика о огласима бити ресетована током надоградње? 

О: Да бисте сачували статистику о огласима, користите аутоматски или основни метод надоградње или сачекајте да наш систем аутоматски надогради URL-ове. Статистика учинка ће бити задржана и огласи неће морати да прођу проверу усклађености са смерницама. 

Ако вам не смета да статистика о огласима буде ресетована и желите да у највећој могућој мери искористите предности надограђених URL-ова, користите напредни метод надоградње. То вам омогућава да користите нове шаблоне за праћење и ValueTrack параметре. Промене које унесете после ове надоградње неће довести до ресетовања статистике о огласима. 

Да вас подсетимо да у AdWords извештајима и даље можете да приступате статистици учинка из претходног периода за уклоњене огласе.

П: Користим динамичко праћење у URL-овима, шта треба да урадим? 

О: Потребно је да пре 1. јула ручно надоградите URL-ове користећи основни метод надоградње. Сазнајте више

Додатне информације потражите у одговорима на честа питања у водичу за надоградњу. 

Помоћ за надоградњу

Знамо да ова надоградња захтева да обавите неке кораке и ту смо да вам помогнемо. Овде смо навели неке ресурсе који ће вам помоћи при избору најбоље опције надоградње и водити вас кроз овај процес. 

Водич за надоградњу: сазнајте како да надоградите URL-ове на https://g.co/ads/upgradedurls

AdWords Editor 11.1: користите AdWords Editor да бисте надоградили URL-ове

Hangouts on Air: гледајте детаљна упутства за надоградњу URL-ова помоћу табела за групно отпремање 

Креатор URL-ова: правите URL-ове користећи нови формат за надограђене URL-ове

Тестирање URL-ова: тестирајте одредишне странице и шаблоне за праћење

Желимо вам да и даље имате успеха са AdWords-ом. Контактирајте нас у било ком тренутку ако вам је потребна помоћ за надоградњу. 

Поставио: Лео Сеи, менаџер за производе, Google AdWords
_________________________________________________________________________________________

*Кад год споменемо огласе, мислимо и на URL-ове које користите у кључним речима, линковима до сајта, аутоматским циљевима и другим опцијама циљања доступним за Мрежу за претрагу, Мрежу мултимедијалног оглашавања и Куповину.

**Одредишни URL-ови који користе преусмеравања на друге домене – што значи да преусмеравају на сајт који није ваш домен – не испуњавају услове за аутоматску надоградњу. Морате ручно да надоградите ове URL-ове, у чему ће вам помоћи водич за надоградњу.