Знате ону ситуацију кад морате да идете у посебан одељак у AdWords-у да бисте правили TrueView видео кампање и управљали њима? И оно кад морате и да се премештате са једног места на друго када желите да видите извештаје за више кампања и да их оптимизујете? А и даље не можете да користите AdWords групне алатке за видео кампање? Имамо добре вести: ти дани су сада завршени. TrueView прелази у основни AdWords интерфејс где се већ налазе кампање на Мрежи за претрагу, кампање Куповине и кампање за Мрежу мултимедијалног оглашавања.

Уз једноставност јединственог интерфејса и доследнији доживљај, AdWords вам олакшава да оптимизујете све типове кампања. Осим тога, помоћу моћних групних алатки за управљање можете да уштедите време и труд када радите на више TrueView кампања. Сада када сви типови кампања имају исту структуру, нове функције ће постајати доступне за видео кампање брже него икада раније.

Пратите нас, волели бисмо да вас поведемо у обилазак…

У горњем левом углу можете да пронађете бирач типа кампање. Он вам омогућава да видите само кампање одређеног типа. На пример, ако овде изаберете „Видео“, видећете приказ кампања који личи на AdWords за видео – што значи да ћете видети само картице и колоне које су најрелевантније за управљање видео кампањама. Најбоље је то што памтимо избор колона кад год промените приказ, па не морате да их мењате сваки пут када промените тип кампање.

Бирач типа кампање

И групе за циљање ћемо заменити огласним групама, основним елементима кампања на Мрежи за претрагу, кампања за Мрежу мултимедијалног оглашавања и кампања Куповине. Сада ће свака огласна група имати један TrueView формат, у стриму или у приказу. Иако свака огласна група има само један формат, кампање могу да имају више огласних група, па и даље можете да приказујете огласе у стриму и у приказу у истој кампањи. Да бисте направили нову кампању, једноставно кликните на дугме +КАМПАЊА, кликните на нови тип кампање Видео, а затим направите нове огласне групе у оквиру сваке кампање тако што ћете кликнути на +ОГЛАСНА ГРУПА.

Прављење огласне групе

Сада кад је TrueView део AdWords-а, имаћете приступ бројним сјајним функцијама направљеним да вам помогну код управљања и оптимизовања налога са много кампања и код прављења извештаја за њих. На пример, групне измене у корисничком интерфејсу вам омогућавају да мењате податке за више кампања одједном – директно из интерфејса, а групна отпремања вам омогућавају да преузимате преглед кампања, уносите промене одједном и отпремате промене и примењујете их на налог. Заказивање извештаја вам омогућава да подешавате распоред којим ће се извештаји аутоматски покретати и да их редовно шаљете на имејлове корисника налога.
Групне измене

Извештавање за видео кампање такође постаје ефикасније пошто ћете сада моћи да филтрирате резултате како бисте издвојили, на пример, назив кампање, ознаку, цену и конверзије.
Филтери

Такође ћете видети популарне видео функције на познатим местима у AdWords-у. На пример, поновно оглашавање у видеу је сада у AdWords дељеној библиотеци, а повезивање YouTube налога се налази у одељку Повезани налози. Уз то, моћи ћете да видите аналитику за видео огласе на новој картици „Видео снимци“ и да управљате циљањем у оквиру картице „Циљање видео снимака“.
Прављење листе за поновно оглашавање

Повезивање YouTube канала

Било да вам је циљ подстицање директног одговора или јачање бренда, сада имате једну јединствену алатку којом можете да остварујете пун спектар маркетиншких циљева. Од данас ћете моћи да надоградите кампање на нову структуру огласних група и више нећете морати да прелазите у „Све видео кампање“ да бисте дошли до TrueView кампања. Да бисте надоградили, једноставно идите у AdWords за видео тако што ћете кликнути на Све видео кампање (још једном, за стара времена) и кликните на „Центар за надоградњу“ како бисте лако пребацили све кампање једним потезом. И не брините, сви статистички подаци из претходног периода и циљање ће се пренети (само анализирајте до нивоа кампање да бисте их видели). Ако ипак не желите да сами надоградите кампање и искористите ове нове видео функције, нема проблема. Аутоматски ћемо да надоградимо ваше кампање, а почињемо за шест седмица.

„А ако више волите да погледате видео (као ми), погледајте садржај овог поста на блогу у видео формату овде.“

Поставио тим AdWords-а за видео (стари назив)
Лејн Шеклтон, менаџер групе производа
Амар Ибрахим, менаџер производа
Ејви Фајн, менаџер производа