Људи на много начина откривају нове апликације: помоћу онлајн претраге, препорука док гледају омиљене видео снимке и  предлога у апликацији у играма за мобилне уређаје. Као програмеру апликација потребан вам је скалабилан начин да бисте досегли клијенте који ће највероватније инсталирати вашу апликацију на различитим каналима.

Од данас ће Универзалне кампање за апликације бити доступне свим програмерима и оглашавачима као нови тип AdWords кампање који вам помаже да се повежете са корисницима апликације на Google претрази, Google Play-у, YouTube-у и Google мрежи мултимедијалног оглашавања. Сада имате приступ непревазиђеном досегу који ће вам помоћи да промовишете апликације на платформама и мрежи које су највеће на свету на основу само 3 једноставна корака. Можете да правите Универзалне кампање за апликације помоћу Google Play конзоле за програмере (енглески) или AdWords-а. Сазнајте више

Универзалне кампање за апликације промовишу вашу апликацију на YouTube-у тако да можете да изградите бренд и повећате број инсталирања преко платформе са више од милијарду корисника који свакодневно гледају стотине милиона сати садржаја. Огласи могу да досегну и публику на 650.000 апликација које користе AdMob платформу и преко 2 милиона веб-сајтова на Google мрежи мултимедијалног оглашавања. А што је најважније, Универзалне кампање за апликације се уклапају у циљане претраге као што су „фитнес тренинг“ и „савети за продуктивност“ које се обављају током целог дана на Google претрази, као и „авантуристичке игре“ и „слагалице“ на Google Play-у тако да корисник може да види апликацију када је највероватније да тражи нову апликацију за преузимање. 

Универзалне кампање за апликације су јединствени тип кампање који проширује досег и повећава број инсталирања Android апликација широм целокупног пакета Google-ових огласних платформи. Тиме штедите и драгоцено време јер смо аутоматизовали подешавање кампање, оптимизацију и стално управљање налогом да бисте постигли циљеве инсталирања апликације које сте задали, као што су обим и цена по инсталирању. 

Започните са 3 једноставна уноса

Можете да започнете у AdWords-у или Google Play конзоли за програмере помоћу неколико једноставних уноса:

1. Неколико редова текста огласа за опис апликације и YouTube URL (ако имате видео)
2. Локације и језик које желите да досегнете
3. Ваш дневни буџет и циљна цена по инсталирању

Унећемо слике апликације, видео снимке и описе апликације из уноса Google Play продавнице да бисмо генерисали формате огласа који сјајно изгледају без обзира где су постављени.
На основу тога наши системи ће аутоматски оптимизовати кампање и користити динамичко учење да би максимално повећали број инсталирања апликације по циљној цени по инсталирању. Како функционише нас систем динамичког учења? Тестирамо различите верзије текста огласа и слике апликације у сваком Google производу и мрежама које испуњавају услове како би се одредиле варијације са најбољим учинком. Током сваког дана, ми активно прилагођавамо и понуде да бисте остварили више инсталирања и тако оптимизовали циљање праве публике. Будући да се наши системи методички ажурирају и претражују нове сегменте циљања, када направите Универзалну кампању за апликацију није потребно много одржавања јер је то аутоматизован начин да непрекидно придобијате нове кориснике.
Уводни видео за Универзалне кампање за апликације

Програмери већ користе предности једноставности и обима инсталирања које можете да остварите помоћу Универзалне 
кампање за апликације. 

Хозе Марија Пертуса, директор маркетинга у предузећу Linio је рекао да „Универзалне кампање за апликације представљају једноставан начин промовисања наше апликације на Google претрази, Google Play-у, Google мрежи мултимедијалног оглашавања и YouTube-у. Тражимо начин да искористимо предности досега и обима Google-ових мрежа и проширимо се на нова тржишта, а да не морамо да управљамо са више кампања. Захваљујући Универзалним кампањама за апликације, морали смо само да подесимо једну кампању која је привукла преко 10.000 нових инсталирања за месец дана, а обим инсталирања током времена и даље има тренд раста. Уочили смо и 20% нижу цену по инсталирању апликације у поређењу са другим каналима“.

„Желели смо да убрзамо раст на новим тржиштима, а Универзалне кампање за апликације су нам помогле да остваримо тај циљ на једноставан и скалабилан начин. Само једна кампања је омогућила да досегнемо спортисте на Google претрази, Google Play-у, Google мрежи мултимедијалног оглашавања, YouTube-у и AdMob-у. Подешавање је било брзо и једноставно, а током првих месец дана, удвостручили смо обим плаћеног инсталирања у кључним земљама док смо истовремено задржали циљеве за циљне цене по инсталирању. Универзалне кампање за апликације ће и даље бити централни део наше глобалне стратегије придобијања корисника.“
– Ендру Тачстоун, директор маркетинга у предузећу Strava

Ово је узбудљиво време за програмере јер апликације и даље помажу људима да пронађу информације и обаве свакодневне задатке. У Google-у смо више него икад посвећени партнерству са програмерима на овом путу и обезбеђивању свих алатки и најбољих пракси (енглески) за промоцију апликација које су вам потребне за даљи раст вашег предузећа.

Поставио Суроџит Чатерџи, директор управљања производима, огласи на Мрежи за претрагу за мобилне уређаје