Оригинални текст постављен на Google Analytics блогу

Свако корисничко искуство је уникатно - нека муштерија може видети прво Ваш банер или видео оглас, примити мејл, а онда накнадно Вас пронаћи нпр. путем органске претраге. Често може бити случај да графички атрактивни банери привуку пажњу Ваших потенцијалних муштерија чак и уколико они у том наврату не кликну на оглас. Мерење резултата које посматра само кликове губи из вида ове детаље који утичу на купчеву намеру о куповини.

Захваљујући интеграцији са Google мултимедијалном мрежом (GDN), Google Analytics може да декомпунује раздвојене податке везане уз кликове и импресије и тиме пружи потпунији увид у пут кроз који потенцијална муштерија пролази до доласка на Ваш веб сајт. Када неко види Ваш банер или видео оглас на YouTube а касније посети Ваш веб сајт и изврши конверзију, ове интеракције са Вашим брендонг ће бити забележене у извештају "Токови продаје за више канала".

Како се мултимедијална мрежа уклапа у пут до конверзије?



У извештају Токови продаје за више канала можете пронаћи, у оквиру извештаја Преглед, две додатне метрике за конверзије. Конверзије асистиране импресијом (Impression assisted conversions) ће приказати колико конверзија је потпомогнуто приазивањем сликовних огласа, док ће вам Конверзије асистиране мултимедијалним садржајем (Rich media assisted conversions) приказују колико је конверзија потпомогнуто интеракцијом са мултимедијалним огласом на корисничком путу до конверзије.

Са одабиром жељене опције из падајћег менија на дугмету Тип интеракције (Interaction type) можете филтрирати извештај према оним подацима за које сте заинтересовани.



Одаберите Импресије (Impression) да видите путање до конверзије од корисника који су видели Ваш сликовни оглас али нису кликнули на њега
Додајте Директно (Direct) на горњу опцију да видите колико корисника је видело Ваш сликовни оглас и директно посетило одредишни линк ка Вашој веб страници и направило конверзију
Одаберите Мултимедијални садржај (Rich media) ако желите да се фокусирате само на кориснике који су имали интеракције са Вашим мултимедијалним огласима након којих су касније извршили конверзију


Аутор: Stefan F. Schnabl, Product Manager, Google Analytics