Недавно истраживање је показало да половина особа старости 18–49 година најпре посежу за својим мобилним уређајима да би гледали видео. Чак и у дневној соби, многи људи више воле да гледају видео на паметном телефону – због контроле, персонализовања и лакоће коју нуди. Пошто се навике гледања мењају, радимо на томе да уведемо нове формате који су прилагођени тим навикама.

Зато данас најављујемо бампер огласе – нови формат за видео који траје шест секунди и продаје се путем AdWords аукције на основу цене за хиљаду приказа. Бампер огласи су идеални за подстицање повећања досега и учесталости, нарочито на мобилним уређајима, на којима кратки и занимљиви видео снимци имају добар учинак.

С обзиром на то да је реч о сажетом формату, уочили смо да бампер огласи најбоље функционишу када се комбинују са TrueView или Google Preferred кампањом. У раним тестовима, бампер огласи су подстакли јак пораст у показатељима почетка тока продаје као што су памћење, обавештеност и разматрање – допуњавајући снагу TrueView огласа у подстицању показатеља средине и краја тока продаје као што су омиљеност и намера куповине. Видимо и то да бампер огласи добро функционишу у подстицању повећања досега и учесталости када се упаре са TrueView кампањом.

Компанија Atlantic Records је била један од првих тестера овог новог формата, користећи бампер огласе при објављивању другог албума енглеске групе Rudimental. Фиона Бајерс, виши менаџер маркетинга за Atlantic Records/Warner Music Group, каже: „TrueView и бампер огласи су били стварно важан део недавне кампање групе Rudimental у којој се говори о другом албуму групе. Захваљујући исплативим бампер огласима, могли смо да заиста прикажемо бројне легендарне госте који се појављују на албуму. Сваки од њих је дао кратак ефектан увид у представљеног извођача и појединачну нумеру на албуму, док је TrueView обезбедио комплетнију причу о албуму и групи. Када се користе заједно, TrueView и бампер огласи заиста функционишу ефикасније него било који формат засебно.“

Пошто су у брзом и забавном формату, бампер огласи су врло прикладни за серије садржаја. Компанија Audi Germany је поделила дужи TrueView оглас да би представила серију Q SUV возила користећи подстицајне речи на „q“ на немачком, као што су querpass (јак ударац) и quantensprung (квантни скок). Њихово рано прихватање формата одражава мото компаније Audi Germany „Vorsprung durch Technik“ („предност кроз технологију“).

Волимо да мислимо како су бампер огласи мали хаику међу видео огласима – и веома смо заинтересовани да видимо шта ће заједница оглашавача постићи њиховим коришћењем.  Бампер огласе можете користити од маја тако што ћете се обратити свом Google агенту продаје и пратити даљи развој дешавања док уводимо нове формате огласа који су јединствено прилагођени начину на који људи гледају видео сада и убудуће.

Поставио Зак Лупеј, менаџер производа, видео огласи