Многи маркетиншки стручњаци не излазе лако на крај са технологијама и обимом посла неопходним за повезивање офлајн конверзија са кључним речима и огласима који доводе до њих. Често морају да доносе важне одлуке на основу обједињених података из различитих извора или без података, што отежава увид у стварну вредност AdWords кампања.

Зато уводимо увоз AdWords конверзија за Salesforce. Увоз AdWords конверзија за Salesforce мери вредност офлајн конверзија до којих доводе онлајн AdWords кликови, без потребе за ручним усклађивањем AdWords података и података из управљања односима са клијентима.

Како то функционише

По повезивању AdWords и Salesforce налога можете да одаберете важне показатеље, нпр. „квалификација потенцијалног клијента“ или „остварена продаја“, које желите да пратите као конверзије. Када неко кликне на оглас и посети веб-сајт, веб-сајт евидентира јединствени ИД Google клика и на тај начин идентификује оглас на који је посетилац кликнуо. Ако тај посетилац пошаље образац за потенцијалне клијенте са веб-сајта, веб-сајт прослеђује ИД клика Salesforce-у који га евидентира заједно са одговарајућим могућностима за потенцијалног клијента и евентуалну будућу продају.

AdWords редовно проверава да ли сте на Salesforce налогу евидентирали нове важне показатеље у току продаје до којих су довели кликови на огласе. Ако јесте, AdWords ће рачунати те важне показатеље као AdWords конверзије.

Ево шта кажу стручњаци предузећа Peninsula, највећег тима за људске ресурсе, Закон о раду и здравствену безбедност у Уједињеном краљевству: „Увоз AdWords конверзија за Salesforce нам сада омогућава да лако видимо које кључне речи доводе добре потенцијалне клијенте. Тако можемо да концентришемо активности на праве области и да боље искористимо буџет. Откако смо почели да користимо ову функцију, цена по потенцијалном клијенту се смањила за 11% због преусмеравања буџета и смањења понуда за кључне речи са лошим учинком које су биле на највишим позицијама.“