Преко половине наших клијената долази управо захваљујући рекламама на AdWords-у

Интернет као доминантан канал промета услуга

All-In-One_Logo_Final-1.pngAll In One Business Center је модерна компанија која са успехом послује већ седам година. Њена основна делатност је штампа свих врста. Поседује локацију у центру Београда у улици Здравка Челара 12 на Палилули у којој нуди широк асортиман штампарских услуга и производа.

Поред постојања физичких објеката, компанија већ дужи низ година се све више окреће електронском пословању и трговини.

“У All In One стално унапређујемо наше ресурсе, продубљујемо тржиште и ширимо понуду, пласирајући нове производе. Успели смо да реализујемо више стотина сопствених производа које претежно продајемо електронским путем. Такође, доминантан промет већине наших услуга се обавља преко интернета”, каже Дејан Русић, директор и оснивач предузећа All In One Business Center.

Циљеви

Стратешки циљ компаније је достизање позиције једне од водећих регионалних фирми у области обједињене услуге штампе и сродних услуга, док је тактички и оперативни циљ стално ширење броја самостално произведених артикала, као и константно повећање нивоа извоза.

У циљу веће ефикасности презентације за сваку групу производа компанија је креирала више посебних портала. Kомплетна услуга штампе се обрађује преко портала www.copy.rs. За кориснике који су тражили персонализовани поклон за сликом или текстом направили смо www.poklonshop.com, који пружа јединствено искуство у даривању поклона. Онај ко воли одевне предмете по жељи: мајице, дуксеве или нешто слично, сигурно неће остати равнодушан са порталом www.majiceonline.com, где му се пружа могућност да буде сам свој дизајнер. Маске за телефоне су постале један од највећих хитова нашег региона, те смо корисницима пружили могућност да изаберу један од наших предлога на www.maskezatelefone.com. Уколико клијенти преферирају ренесансну уметност или нешто апстрактније увек могу наручити постер, репродукцију слике или стикер по жељи на www.posteri.rs. Да бисмо убрзали и олакшали процес реализације с хиљадама упита и калкулација за рекламне материјале, календаре, роковнике и остале промотивне артикле у време новогодишњих празника, направили смо систем за аутоматско обрачунавање промо материјала са штампом www.reklamnimaterijali.rs .

Интеграција

Будући да је пословање пре свега везано уз интернет, знатан део акумулираног капитала All In One Business Center улаже у маркетинг путем AdWords-a.

Kомпанија је почела да користи AdWords пре најмање 5 година. На почетку полако и обазриво, с временом се упознала са специфичностима AdWords-а и савладала ефикасну примену.

“Уз стално праћење резултата продаје, уверили смо се у сопствене потенцијале да применимо и искористимо AdWords, те нам сада преко половине клијената долази управо захваљујући рекламама на AdWords-у”, каже Русић.

“За AdWords систем, најзаступљенију опцију оглашавања, смо се одлучили на основу процене да се ради о једином ефикасном систему који не покушава да код крајњег корисника насилно и вештачки изгради потрошачку потребу, већ суптилно одговара на његове реалне потрошачке потребе, презентујући му за њега жељене резултате”, признаје Русић.

Искуство и резултати

“Наше искуство у коришћењу AdWords-а је позитивно, тако да наше кампање активирамо свакодневно. Овим путем смо остварили профитабилан, или потенцијално профитабилан контакт са знатним бројем нових партнера - нарочито у уже специјализованим областима. Добре резултате остварујемо везано и за дугорочне фразе”, наглашава Русић.

Посебне резултате компанија остварује, користећи динамичке огласе на мрежи за претрагу који су погодни за оглашаваче са интернет сајтовима са већом количином садржаја. У недавно покренутој кампањи, такви огласи показали су се делотворнима.

Русић истиче да је захваљујући AdWords-у уочен вишеструки повраћај улагања и забележени су следећи резултати:

- на сваких 10 кликова регистроване су у просеку 1-2 конверзије које су исплатиле приближно 150 кликова;

- највећи повраћај остварен је  код реклама с најбољом оценом квалитета, код којих је на сваких 5 кликова у просеку регистрована једна конверзија;

- остварена је и додатна уштеда, пре свега на маркетиншком материјалу и магазинском простору, те рекламним флајерима који су доносили само 1% купаца на циљаних 50.000 корисника.

Након остваривања уштеде одлучено је да се комплетан буџет за рекламирање преусмери на АdWords.

Поред тога, резултати последње анализе за претходне две године су показали да су се продаја и услуге повећале за 80%.

Предности

Kада су у питању опције и подешавања АdWords-а, Русић истиче: “Највећа предност коришћења Адwордс-а је могућност прецизног избора групе клијената којима се желимо представити и препоручити. Kључну улогу играју за нас такође опција ручног подешавања кључних речи и искуства везана за релевантан садржај, који нам даје одличну оцену квалитета, награђује добром позицијом и ниском ценом огласа”.

Планови
“Ускоро намеравамо да интензивирамо праћење конверзија по пољима претплате на имејл листе, као и реализоване куповине наших производа на домаћем и иностраном тржишту. Поред тога у скорије време планирамо постављање нових интернет-сајтова са великом количином садржаја и стога желимо да наставимо с укључивањем кампања са динамичким огласима” каже Русић.

Kоректност, ефикасност, и профитабилност – All In One!