Мобилни телефони потрошачима омогућавају нове начине ангажовања са брендовима. То често доводи до брисања границе између физичког и дигиталног света. Људи истражују производе онлајн, па одлазе у продавницу да би нешто купили. Виде неки бренд на телевизији, а онда иду онлајн да би сазнали више. Гледају видео снимке на мобилним уређајима док иду на посао, па их то инспирише да на лаптопу резервишу путовање када се врате кући.




Без обзира на начин ангажовања публике, само Google је на том нивоу и једини нуди алатке помоћу којих можете да досегнете људе у тренуцима који су заиста важни и мерите утицај на различитим уређајима и каналима.


Радујем се што ћу вам у понедељак ујутру представити неколико нових иновација током Недеље оглашавања у сали Њујорк тајмса. Осмислили смо их како бисмо вам помогли да премостите јаз између дигиталног света и телевизије, онлајн и офлајн света, мобилних уређаја и рачунара.



Премостите јаз између телевизије и дигиталног света помоћу Учинка бренда

Последњих неколико година улажемо у производ Учинак бренда да бисмо маркетиншким стручњацима показали како YouTube кампање утичу на показатеље бренда, као што су обавештеност и намера куповине, током целе путање корисника.



Данас проширујемо могућности Учинка бренда на ТВ кампање да бисмо маркетиншким стручњацима показали како ТВ огласи повећавају Google и YouTube претраге бренда у поређењу са YouTube кампањама. Још смо у раној фази тестирања приметили да YouTube генерише скоро 2 пута више претрага по приказу у односу на телевизију.



 Учинак бренда за телевизију се једноставно подешава. Не треба чак ни да наведете распоред медија. Ако за ТВ и YouTube кампање користите Учинак бренда, моћи ћемо да евидентирамо повећање броја претрага вашег бренда.


„Драго нам је што Google ради на бољем схватању утицаја видео снимака. Volkswagen је заинтересован за могућност мерења ТВ и дигиталних платформи (као што је YouTube). Надамо се да ће нам Учинак бренда омогућити да тачно, поуздано и на научној основи поредимо ефикасност кампања на различитим медијима“, рекао је Винеј Сахани, виши потпредседник маркетинга, Volkswagen Америка.





Од онлајн огласа до офлајн продаје



Поред интеракције између телевизије, YouTube-а и онлајн претраге, сада постоји права веза између онлајн огласа и офлајн посета продавницама: 30% корисника паметних телефона који посете веб-сајт или користе апликацију на телефону купе нешто у продавници у року од 24 сата.1 


Зато представљамо додатке за локацију и посете продавници за Google мрежу мултимедијалног оглашавања – да бисмо маркетиншким стручњацима помогли да затворе циклус између онлајн огласа и офлајн продаје. Док потрошачи прегледају омиљене веб-сајтове или ступају у интеракцију са апликацијама, можете да их досегнете помоћу огласа који садрже адресу предузећа, путању за Google мапе и слике. Огласи имају снажан утицај и представљају брз начин да повећајте број посетилаца физичке продавнице.



Додаци за локацију у огласима за Мрежу мултимедијалног оглашавања су компанији Home Depot помогли да досегне потрошаче који близу најпопуларнијих продавница бренда активно траже нешто на телефонима. Тако смо остварили 8 пута већи повраћај улагања у продавници. „Додаци за локацију за Мрежу мултимедијалног оглашавања намењени мобилним уређајима су веома брзо доказали своју вредност“, рекао је Умут Динсер, директор онлајн маркетинга компаније Home Depot. „Можемо да досегнемо људе близу наших продавница који се у правом тренутку повежу на интернет да би добили потребне информације када нешто желе да купе.“ Цела прича



Дакле, како маркетиншки стручњаци мере утицај ових онлајн огласа? Посете продавници за Мрежу мултимедијалног оглашавања мере утицај огласа на Мрежи мултимедијалног оглашавања на стварне посете продавници, хотелу, салону аутомобила или ресторану. Технологије Google мапа нам омогућавају приступ тачним подацима за преко 200 милиона продавница широм света, па за евидентиране посете можемо да пружимо прецизност од 99%.2 Само Google може да обезбеди овај ниво прецизности на тако великом узорку. Сазнајте више.



Повежите различите уређаје



На крају вам остаје само да повежете све уређаје које људи користе – телефоне, таблете, лаптопове итд. Данас представљамо поновно оглашавање на више уређаја за Google мрежу мултимедијалног оглашавања и Менаџер понуда за DoubleClick како бисмо вам помогли да досегнете исте кориснике на различитим уређајима, сајтовима и у апликацијама. Сада можете да испричате исту причу публици и одлучите колико често ће видети ваш оглас на различитим уређајима.



Претпоставимо да сте продавац и желите да направите прилагођену празничку кампању. Помоћу поновног оглашавања на више уређаја можете да досегнете клијенте на следећи начин: нека на телефону виде оглас „Празници само што нису стигли“ док ујутру иду на посао. Касније током дана можете да им прикажете временски ограничену понуду за украсе и рецепте када код куће траже нешто на таблету.


Све ове иновације ћемо увести у наредних неколико месеци.


Поносни смо што правимо производе који брендовима помажу да обављају мерење, досежу и ангажују кориснике. Драго нам је што током Недеље оглашавања можемо да вас упознамо са додатним информацијама о овим иновацијама. Надамо се да ћемо у наставку овог путовања од вас добити повратне информације.


Придружите се конверзацији на #GoogleAW2016.


Поставио Бред Бендер, потпредседник мултимедијалног и видео оглашавања

1 Google/Ipsos Connect, Како уређаји повезују потрошаче и продавнице, март 2016. Узорак: 2013 онлајн испитаника у САД старијих од 18 година. Узорак: 567 онлајн испитаника у САД, узраст: 18–34 (млади)
2 Посете продавници се рачунају коришћењем стандардних граничних вредности за податке са сигурношћу од 99% да је број евидентираних посета мањи од броја стварних посета или исти као тај број.