Ниво знања: напредни

Као део нашег сталног настојања да унапредимо алатке за управљање налогом за агенције и велике оглашаваче, развили смо налоге са опционалним пријављивањем, нову функцију која поједностављује поступак отварања налога у оквиру алатке Мој центар за клијенте (МЦК, енг. My Client Center) тако што омогућава отварање новог AdWords налога у оквиру МЦК-а без коришћења података за пријављивање или лозинке.

Предност налога са опционалним пријављивањем се састоји у томе што је агенцијама и клијентима омогућено да отворе нове AdWords налоге у оквиру МЦК-а без потребе да направе адресе е-поште и лозинке само за нови налог.



У наставку су наведени одговори на нека честа питања који ће вам помоћи у коришћењу ове функције:
  1. Како да направим налог са опционалним пријављивањем у AdWords-у?
    Када у оквиру свог МЦК налога кликнете на дугме „Направи налог“, попуните три обавезна поља: назив налога, временска зона и валута. Видећете и везу „Позови другог корисника (опционално)“ која може да се скупи, а која пружа опцију позивања корисника да приступе налогу. Чак и ако одлучите да не позовете кориснике, имаћете нови активни налог након што кликнете на „Сачувај“.
  2. Шта се дешава ако желим да налог има податке за пријављивање?
    У току поступка отварања налога можете да кликнете на „Позови другог корисника (опционално)“, а можете и да пратите уобичајени поступак за позивање корисника да приступе AdWords налогу: идите на картицу „Мој налог“, кликните на „Приступ налогу“ и изаберите везу „Позови друге кориснике“.
  3. Где се шаљу обавештења за налоге са опционалним пријављивањем?
    Обавештења за налог која спадају у критична упозорења (као што су обавештења о обрачуну или поруке е-поште о кршењу смерница) биће послата на адресу е-поште која је повезана са МЦК налогом. Што се тиче упозорења која нису критична, уверите се да сте омогућили пријем обавештења на нивоу МЦК-а на страници „Подешавања за моје клијенте“. Можете и да омогућите ставке „Предлози за побољшање учинка“ и „Билтени“ искључиво за налог са опционалним пријављивањем. Та обавештења ћемо слати на адресу е-поште повезану са МЦК налогом.
Додатни одговори на честа питања о отварању налога са опционалним пријављивањем налазе се у одељку „МЦК“ у оквиру AdWords центра за помоћ.

Додатне ресурсе о налогу „Мој центар за клијенте“ и остале алатке за ефикасно управљање већим бројем великих налога можете наћи у AdWords центру за помоћ.

Pojednostavljeno otvaranje naloga pomoću nove funkcije alatke „Moj centar za klijente“

Nivo znanja: napredni

Kao deo našeg stalnog nastojanja da unapredimo alatke za upravljanje nalogom za agencije i velike oglašavače, razvili smo naloge sa opcionalnim prijavljivanjem, novu funkciju koja pojednostavljuje postupak otvaranja naloga u okviru alatke Moj centar za klijente (MCK, eng. My Client Center) tako što omogućava otvaranje novog AdWords naloga u okviru MCK-a bez korišćenja podataka za prijavljivanje ili lozinke.

Prednost naloga sa opcionalnim prijavljivanjem se sastoji u tome što je agencijama i klijentima omogućeno da otvore nove AdWords naloge u okviru MCK-a bez potrebe da naprave adrese e-pošte i lozinke samo za novi nalog.



U nastavku su navedeni odgovori na neka česta pitanja koji će vam pomoći u korišćenju ove funkcije:
  1. Kako da napravim nalog sa opcionalnim prijavljivanjem u AdWords-u?
    Kada u okviru svog MCK naloga kliknete na dugme „Napravi nalog“, popunite tri obavezna polja: naziv naloga, vremenska zona i valuta. Videćete i vezu „Pozovi drugog korisnika (opcionalno)“ koja može da se skupi, a koja pruža opciju pozivanja korisnika da pristupe nalogu. Čak i ako odlučite da ne pozovete korisnike, imaćete novi aktivni nalog nakon što kliknete na „Sačuvaj“.
  2. Šta se dešava ako želim da nalog ima podatke za prijavljivanje?
    U toku postupka otvaranja naloga možete da kliknete na „Pozovi drugog korisnika (opcionalno)“, a možete i da pratite uobičajeni postupak za pozivanje korisnika da pristupe AdWords nalogu: idite na karticu „Moj nalog“, kliknite na „Pristup nalogu“ i izaberite vezu „Pozovi druge korisnike“.
  3. Gde se šalju obaveštenja za naloge sa opcionalnim prijavljivanjem?
    Obaveštenja za nalog koja spadaju u kritična upozorenja (kao što su obaveštenja o obračunu ili poruke e-pošte o kršenju smernica) biće poslata na adresu e-pošte koja je povezana sa MCK nalogom. Što se tiče upozorenja koja nisu kritična, uverite se da ste omogućili prijem obaveštenja na nivou MCK-a na stranici „Podešavanja za moje klijente“. Možete i da omogućite stavke „Predlozi za poboljšanje učinka“ i „Bilteni“ isključivo za nalog sa opcionalnim prijavljivanjem. Ta obaveštenja ćemo slati na adresu e-pošte povezanu sa MCK nalogom.
Dodatni odgovori na česta pitanja o otvaranju naloga sa opcionalnim prijavljivanjem nalaze se u odeljku „MCK“ u okviru AdWords centra za pomoć.

Dodatne resurse o nalogu „Moj centar za klijente“ i ostale alatke za efikasno upravljanje većim brojem velikih naloga možete naći u AdWords centru za pomoć.