Ниво знања: средњи

Пре неколико месеци смо увели +1 дугме како бисмо олакшали корисницима да управо док претражују добију препоруке од људи којима верују. Препорука од поузданог контакта је један од најкориснијих доступних извора информација. Од тада је +1 дугме инсталирано на неколико милиона веб сајтова широм Веба, а захваљујући њему се остварује више од 4 милијарде приказа дневно. Од почетка октобра ову функцију проширујемо и на мултимедијалне огласе широм Веба.

Почев од октобра, уколико приказујете мултимедијалне огласе на Google мрежи мултимедијалног оглашавања, +1 дугме и препоруке ће можда почети да се приказују са вашим огласима. Корисници могу једним кликом да препоруче одредишну страницу огласа својим пријатељима и контактима.

Увођење личних препорука у мултимедијалне огласе има потенцијал да промени начин на који људи доживљавају оглашавање. Мултимедијални оглас постаје много моћнији када људи могу да виде који њихови пријатељи и контакти су одабрали да активно подрже страницу.

На пример, Јелена види оглас за јефтине летове. Она мисли да ће њени пријатељи ценити сличне понуде и даје +1 препоруку огласу. Када се Јеленини пријатељи и контакти пријаве на Google и виде огласе за јефтине летове, у дну огласа ће видети њену слику и напомену да је додала +1.
+1 дугме и препоруке ће се појавити у дну мултимедијалних огласа, а затим избледети док корисник не пређе показивачем миша преко огласа. Корисник може и да затвори преклопне слојеве кликом на „x“.
Такође, већа је вероватноћа да Јеленини пријатељи и контакти виде оглас. Због тога што је препорука пријатеља снажан сигнал релевантности, Google мрежа мултимедијалног оглашавања даје препорученим огласима додатан подстрек тако што их уврштава у аукцију за сваку страницу коју пријатељ посети. Наравно, ако циљате одређена одредишта за пласман или конкретне сегменте публике (укључујући категорије интересовања и листе за поновно оглашавање), ваши огласи ће бити приказани само на страницама које се подударају са тим ограничењима. Поред тога, огласи се никада неће приказати на одредишту за пласман нити категорији који се налазе на листи за изузимање.

Имајте на уму да се +1 препорука за оглас односи на његову одредишну страницу. Према томе, није важно да ли је +1 препорука додата на страници резултата претраге, на веб сајт или мултимедијални оглас. Једна +1 препорука се истовремено односи на исти садржај широм Веба, без обзира на то где се приказује.

На Google мрежи мултимедијалног оглашавања, +1 дугме ће бити додато на сликовне огласе, анимиране огласе у формату GIF, Flash огласе, огласе направљене помоћу креатора мултимедијалних огласа и изабрани инвентар за мобилне уређаје. Можете и да уврстите +1 дугме у своје DoubleClick мултимедијалне огласе који могу да се приказују на Google мрежи мултимедијалног оглашавања или изван ње.

Ако нисте сигурни да ли желите да +1 дугме и препоруке буду повезани са вашим огласима, од данас можете да онемогућите ову опцију на нивоу кампање у AdWords-у, у оквиру подешавања кампање.

Да бисте сазнали више о +1 дугмету и начину на који оно утиче на огласе и резултате претраге, посетите наш сајт посвећен +1 дугмету.

+1 stiže u multimedijalne oglase i donosi preporuke jednim klikom

Nivo znanja: srednji

Pre nekoliko meseci smo uveli +1 dugme kako bismo olakšali korisnicima da upravo dok pretražuju dobiju preporuke od ljudi kojima veruju. Preporuka od pouzdanog kontakta je jedan od najkorisnijih dostupnih izvora informacija. Od tada je +1 dugme instalirano na nekoliko miliona veb sajtova širom Veba, a zahvaljujući njemu se ostvaruje više od 4 milijarde prikaza dnevno. Od početka oktobra ovu funkciju proširujemo i na multimedijalne oglase širom Veba.

Počev od oktobra, ukoliko prikazujete multimedijalne oglase na Google mreži multimedijalnog oglašavanja, +1 dugme i preporuke će možda početi da se prikazuju sa vašim oglasima. Korisnici mogu jednim klikom da preporuče odredišnu stranicu oglasa svojim prijateljima i kontaktima.

Uvođenje ličnih preporuka u multimedijalne oglase ima potencijal da promeni način na koji ljudi doživljavaju oglašavanje. Multimedijalni oglas postaje mnogo moćniji kada ljudi mogu da vide koji njihovi prijatelji i kontakti su odabrali da aktivno podrže stranicu.

Na primer, Jelena vidi oglas za jeftine letove. Ona misli da će njeni prijatelji ceniti slične ponude i daje +1 preporuku oglasu. Kada se Jelenini prijatelji i kontakti prijave na Google i vide oglase za jeftine letove, u dnu oglasa će videti njenu sliku i napomenu da je dodala +1.
+1 dugme i preporuke će se pojaviti u dnu multimedijalnih oglasa, a zatim izbledeti dok korisnik ne pređe pokazivačem miša preko oglasa. Korisnik može i da zatvori preklopne slojeve klikom na „x“.
Takođe, veća je verovatnoća da Jelenini prijatelji i kontakti vide oglas. Zbog toga što je preporuka prijatelja snažan signal relevantnosti, Google mreža multimedijalnog oglašavanja daje preporučenim oglasima dodatan podstrek tako što ih uvrštava u aukciju za svaku stranicu koju prijatelj poseti. Naravno, ako ciljate određena odredišta za plasman ili konkretne segmente publike (uključujući kategorije interesovanja i liste za ponovno oglašavanje), vaši oglasi će biti prikazani samo na stranicama koje se podudaraju sa tim ograničenjima. Pored toga, oglasi se nikada neće prikazati na odredištu za plasman niti kategoriji koji se nalaze na listi za izuzimanje.

Imajte na umu da se +1 preporuka za oglas odnosi na njegovu odredišnu stranicu. Prema tome, nije važno da li je +1 preporuka dodata na stranici rezultata pretrage, na veb sajt ili multimedijalni oglas. Jedna +1 preporuka se istovremeno odnosi na isti sadržaj širom Veba, bez obzira na to gde se prikazuje.

Na Google mreži multimedijalnog oglašavanja, +1 dugme će biti dodato na slikovne oglase, animirane oglase u formatu GIF, Flash oglase, oglase napravljene pomoću kreatora multimedijalnih oglasa i izabrani inventar za mobilne uređaje. Možete i da uvrstite +1 dugme u svoje DoubleClick multimedijalne oglase koji mogu da se prikazuju na Google mreži multimedijalnog oglašavanja ili izvan nje.

Ako niste sigurni da li želite da +1 dugme i preporuke budu povezani sa vašim oglasima, od danas možete da onemogućite ovu opciju na nivou kampanje u AdWords-u, u okviru podešavanja kampanje.

Da biste saznali više o +1 dugmetu i načinu na koji ono utiče na oglase i rezultate pretrage, posetite naš sajt posvećen +1 dugmetu.