Ниво знања: почетни

Након што сте овладали својим првим огласом, спремате се да направите још много огласа, зар не? Пре него што то урадите, важно је да се упознате са трослојним дизајном AdWords-а. Када проучите те слојеве лакше ћете организовати огласе и кључне речи у огласне групе и кампање, како би AdWords могао да циља праву публику вашим огласима.

Како је AdWords организован

AdWords је организован у три слоја: налог, кампање и огласне групе.

  1. Налог је повезан са јединственом адресом е-поште, лозинком и информацијама за обрачун.
  2. Огласна кампања има свој буџет и подешавања која одређују где ће се приказати ваши огласи.
  3. Огласна група садржи скуп сличних огласа и речи и фраза, познатих као кључне речи, које ће покретати приказивање огласа.

Зашто би требало да организујете огласе у огласне групе и кампање?

Када људи претражују на мрежи и унесу реч или фразу, они траже информације које су тесно повезане са тим речима. На пример, ако Петар унесе „дигитални фотоапарати“ и види оглас за филмске траке, вероватно неће кликнути на њега.

Да бисте приказали огласе релевантне за претраге људи које желите да привучете, групишите сродне огласе са сродним кључним речима. Другим речима, направите огласне групе. Колекција огласних група чини кампању. Кампања је главна контрола за огласне групе. У оквиру кампање одређујете колико сте спремни да потрошите за кликове на огласе или остварене конверзије, мреже и географске локације на којима желите да се прикажу огласи и бирате остала подешавања највишег нивоа која утичу на скупове огласних група.

Пример

Претпоставимо да сте власник продавнице електронских уређаја на мрежи и да сте отворили AdWords налог како бисте могли да почнете да оглашавате производе које продајете. Највиши слој вашег налога би могао да изгледа као што следи:


Одлучили сте да оглашавате свој инвентар телевизора и фотоапарата и направили сте две засебне кампање за сваку категорију производа. Поделом налога на две кампање бићете сигурни да најмање половину буџета за оглашавање на мрежи можете да посветите свакој категорији производа.


Када се усредсредите на кампању за фотоапарате, можете да направите различите огласне групе за различите типове фотоапарата, као што су дигитални и компактни фотоапарати.


У оквиру одређене огласне групе, као што је група за дигиталне фотоапарате, одабирате кључне речи које су веома блиско повезане са текстом огласа. Типови кључних речи које можете да испробате су различити брендови, модели и цене дигиталних фотоапарата.

Када се све то обједини, општа структура налога би могла да изгледа овако:


Уобичајен метод за организовање AdWords налога је да га организујете онако како је структуиран ваш веб сајт.