Ниво знања: средњи

Када људи користе Google да би истраживали и куповали ствари, занимају их најрелевантнији и најкориснији резултати. Додаци за огласе помажу тако што потенцијалним клијентима пружају више информација и додатне начине да одговоре на оглас. На пример, могу да позову број телефона вашег предузећа, погледају локацију предузећа на мапи или да одаберу још релевантнију одредишну страницу коју промовишете помоћу линкова до сајта. Додаци за огласе обично побољшавају стопу учесталости кликова и укупан учинак кампање јер су огласи захваљујући њима кориснији.

Данас најављујемо побољшања AdWords аукције која нам омогућавају да стално приказујемо релевантније додатке за огласе и формате огласа. 

Побољшања у вези са рангом огласа
Наш систем за одређивање редоследа огласа на страницама резултата претраге користи формулу која се зове ранг огласа. Раније смо ранг огласа израчунавали помоћу максималне понуде за цену по клику и оцене квалитета. Након овог ажурирања, ранг огласа ће узимати у обзир и трећу компоненту: очекивани утицај додатака за огласе и формата огласа. Поред тога, повећали смо значај који ранг огласа има у утврђивању да ли оглас испуњава услове за приказивање са додацима за огласе и форматима огласа.

У наставку су наведене детаљније информације о овим променама и њихове последице:
  • Додаци за огласе и формати огласа сада могу да утичу на позицију вашег огласа на страници резултата претраге. Ако два конкурентна огласа имају исту понуду и квалитет, онда ће се оглас са позитивнијим очекиваним утицајем додатака обично приказивати на вишој позицији од другог огласа. 
  • Будући да ранг огласа сада има важнију улогу у утврђивању да ли ће оглас бити приказан са додацима и форматима, можда је потребно да повећате оцену квалитета, понуду или и једно и друго да би се додаци и формати огласа приказивали. 
  • У свакој аукцији ћемо у принципу приказати комбинацију додатака и формата огласа која је најкориснија и има најбољи учинак у односу на оне који испуњавају услове. Према томе, није потребно да нагађате који додаци за огласе ће највише допринети повећању стопе учесталости кликова. 
  • На налогу можете да видите ниже или више просечне цене по клику. Можда ћете видети ниже цене по клику ако имате изузетно релевантне додатке и формате и ако очекујемо веома позитиван утицај на учинак у односу на друге конкуренте на аукцији. У другим случајевима ћете можда видети више цене по клику због тога што је побољшана позиција огласа или повећана конкуренција других огласа са већим очекиваним утицајем.
  • За сада, ово ажурирање утиче само на огласе на Мрежи за претрагу који се приказују на Google претрази.
Ажурирали смо чланке центра за помоћ који су посвећени темама које обухватају додатке за огласе и начин рангирања огласа тако да одражавају ове важне промене.

Препоруке за коришћење додатака Додаци доприносе да ваши огласи буду кориснији и могу да побољшају учинак кампања. Према томе, требало би да користите додатке који су у складу са типом вашег предузећа и циљевима кампање. Помоћу ових побољшања у вези са рангом огласа, наш систем ће на још ефикаснији начин аутоматски приказивати додатке у контексту у ком су најкориснији.

На пример, претпоставимо да неко ко се налази у центру града претражује термин „поправка аутомобила“ на мобилном телефону. У овом примеру, корисник ће највероватније одговорити на ваш оглас ако може да кликне и позове број телефона или да кликне на линк и преузме упутства како би вас лично посетио. Дакле, са огласом на Мрежи за претрагу за мобилне уређаје можемо да прикажемо комбинацију додатака за позив и за локацију.

Сада замислите да неко тражи термин „поправка аутомобила“ на лаптоп рачунару у предграђу. Рецимо да је ваш оглас у овој аукцији освојио 3. позицију огласа изнад бесплатних резултата. Можемо да прикажемо додатке за оцењивање продаваца и линкове до сајта јер то представља најкориснију комбинацију додатака са најбољим учинком коју можемо да прикажемо са вашим огласом у овој конкретној аукцији и на овој позицији огласа.

Стално тражимо начине да огласи буду релевантнији за намеру и контекст корисника. После неколико месеци тестирања, сигурни смо да ће нам ове промене у вези са рангом огласа помоћи да остваримо тај циљ тако што ћемо људима стално приказивати најкориснију комбинацију додатака и формата.