Поштовани корисници AdWords-а, с поносом Вам представљамо студију случаја о компанији којој је AdWords помогао да пронађе нове купце и унапреди пословне резултате. Надамо се да ћете бити инспирисани њиховом причом.

О компанији

Screen Shot 2015-12-03 at 8.17.17 AM.pngАеро Друм (http://rc-zeppelin.com/) је компанија основана у Београду 2000. године. Компанија производи даљински управљане цепелине и ваздушне фото системе, поседујући у свом портфолиу моделе са различитим прилагођеним облицима и конструкцијама. Кроз 15 година сусрели су се кроз многе изазове у пословању, али су ипак успели да извезу своје производе у преко 80 земаља. Како би осгурали највиши квалитет и поузданост својих производа, компанија користи последњу реч техике када су у питању материјали и електроника коју уграђују у своје производе. Једноставан али ефикасан дизајн такође чини њихове производе атрактивним. 

Циљеви

Обзиром да Аеро Друм извози своје производе махом на инострана развијена тржишта, главни циљ компаније је био да привуче нове купце са којима би развијали пословне односе. Да би ово остварили, компанија је била усредсређена на ширење свести о свом бренду и производима како би постигла што већу продају и наставла изградњу базе дуготрајних клијената. Имајући у виду специфичност ниховог производа морали су циљати глобално тржиште, тако да је дигитални аспект био неизоставни део маркетиншке страгије. Поред ширења свести, компанија је желела да привуће квалитетно интересовање, другим речима, озбиљне купце. Самим тим, било им је битно да могу мерити резултате свог оглашавања. Ово је управо један од бенефита који коришћење AdWords алата доноси. 

Стратегија

Мада су са оглашавањем преко AdWords алата експериментално кренули неколико месеци раније, од Фебруара 2014. године када су подесили функцију за праћење конверзија компанија бележи преко 4700 конверзија до момента писања овог текста. Као конверзију су подесили изражавање интересовања за куповину производа кроз слање упита преко веб портала компаније. Коришћење AdWords алата почели су креирањем Кампање на мрежи за претрагу. Међутим, увидели су да обзиром на изузетно уску публику која би била заинтересована, због специфичности производа, не постоји велики обим претраживања за релевантне кључне речи. Како би проширили досег свог оглашавања, укључили су и опцију мултимедијалне мреже. Овиме су кампању која је сервирала огласе искључиво на мрежи за претрагу преворили у Кампању на мрежи за претрагу са избором мреже мултимедијалног оглашавања (Search network with display select). Систем је аутоматски препознао релевантне веб странице као пласмане за сервирање огласа на мултимедијалној мрежи. Након одређеног времена, неколико пласмана се посебно издвојило по успешности и у послењем кварталу 2015. године носе највећи удео конверзија. Поред опције за мултимедијалну мрежу Александар, власник и оснивач компаније, наводи локацијско и временско таргетирање као кључ његовог успеха. Кроз детаљније анализе конверзија, увидели су одређена тржишта која им вреде више, те су искључили одређене локације из циљања огласа, а појачали присуство на другим локацијама.

“Ако ми се преко огласа потенцијални купац из Америке јави у 2 сата ноћу по мом времену, он очекује одговор у кратком року. Из мог искуства, да би се успешно реализовао посао потребно је показати професионализам и ефикасност, те одговорити им на упит што пре, што значи - када сам ја будан! Због овога је временско циљање огаса врло корисно”, додаје Александар. 

Резултати

Резултати AdWords оглашавања за Аеро Друм су изузетни. Од укупног саобраћаја претходне године ка веб порталу фирме, око 25% је долазило преко AdWords оглашавања. Трећина ових кликова води ка конверзији. Део ових конверзија доноси нове купце компанији на месечном нивоу и повећава базу клијената компаније. Посматрајући период од последњих годину дана, фирма је остварила повраћај на улагања од 1066% и повећала директан саобраћај у последњих 6 месеци 200% у односу на исти период претходне године као резултат ефективне брендинг кампање

Планови за будућност

Подстакнут добрим искуством, Александар ускоро лансира нови, унапређени веб портал компаније и планира повећати инвестицију у дигитално оглашавање кроз AdWords.