Откако смо пре 15 година покренули AdWords, начин на који људи проналазе оно што желе и када то желе се суштински променио. Сада користимо више уређаја током дана, гледамо више видео снимака и посећујемо више веб-сајтова и апликација него икада раније. Данас се на глобалном нивоу више Google претрага обавља на паметним телефонима него на рачунарима.

Предвидљиве веб-сесије су замењене бројним кратким „експлозијама“ дигиталне активности током целог дана, првенствено на мобилним уређајима. У овим микромоментима, корисници очекују да огласи буду корисни и релевантни – било да приказују детаље о производу, путању до најближе продавнице, број телефона који могу да позову или додатне информације о предузећу за које су заинтересовани.

Иновације у AdWords-у које су то омогућиле помогле су многим предузећима да досегну клијенте на боље и паметније начине. Оно што је некада била алатка која је оглашавачима помагала да приказују текстуалне огласе у резултатима претраге постало је много више од тога. Због тога је посао маркетиншких стручњака сваког дана све сложенији. На пример, AdWords сада обухвата мултимедије и видео медије који могу да се купе на YouTube-у и широм веба. И то је само почетак.

Због овог повећања сложености било је потребно да поново осмислимо AdWords, па су наши тимови за производе током претходне године размишљали о томе како да AdWords и следећих 15 година буде релевантан, као што је био првих 15 година. Од прављења једне кампање Куповине до ажурирања хиљада текстуалних огласа, овај задатак смо морали да обавимо на начин који функционише добро за све оглашаваче широм света, без обзира на њихову величину или циљ.

Зато смо се састали са многима од вас – великим и малим оглашавачима, напредним корисницима и почетницима – како бисмо разумели шта радимо добро а где не остварујемо очекивано. Коментари које смо примили и увиди које смо открили појаснили су нам многе ствари и на крају довели до анкета корисника, побољшања производа и ове важне прекретнице.

Данас вам са великим задовољством пружамо рани увид у нови AdWords доживљај и три кључне области ове платформе на које смо потпуно усредсређени. Свака од њих је заснована на повратним информацијама које смо примили од вас.

AdWords треба да буде више посвећен вашем предузећу, а да се мање бави самим собом. Желимо да сви елементи подржавају ваше виђење пословања. Од начина на који дефинишете пословне циљеве до тога како мерите учинак огласа и управљате њима, желимо да вам максимално олакшамо спровођење и оптимизацију кампања на основу ваших јединствених маркетиншких циљева.

Желите да подаци који су вам важни буду на дохват руке. Од кампања које доносе највећи профит до процента саобраћаја који долази са мобилних уређаја, желимо да издвојимо увиде и помогнемо вам да их визуелно представите на начин који вам омогућава да подузимате потребне кораке. Увид у податке који су најрелевантнији за пословне циљеве омогућава вам да више времена посветите оптимизацији кампања и препознавању могућности.

На крају, потребне су вам једноставне, али моћне алатке помоћу којих можете да урадите више за краће време. Требало би да све најважније задатке, као што су управљање додацима за огласе и прављење извештаја, можете да обавите на једном месту. Мање нереда и интуитивнији токови рада вам омогућавају да брзо унесете промене које ће унапредити ваше предузеће.
Изглед и стил овог новог AdWords-а су оно што се највише издваја. То је материјални дизајн, језик дизајна који је у основи наших омиљених Google апликација као што су Мапе, Претрага и Gmail. Иако ће овај AdWords имати другачији изглед и стил, кампање ће се приказивати на исти начин као и данас – неће бити потребна ажурирања нити преноси.

Током 2016. и у 2017. ћемо наставити да правимо овај нови AdWords доживљај и позивати оглашаваче да га испробају и доставе повратне информације. Позивнице ћемо слати на основу бројних фактора, па неће сви оглашавачи моћи одмах да тестирају овај нови AdWords доживљај.

Радујемо се овом заједничком подухвату и надамо се да ћемо вам пружити алатке потребне да се са корисницима повежете на значајније и релевантније начине.


Поставио: Џери Дишлер, потпредседник за управљање производима, AdWords