Размислите о последњем YouTube видеу који сте гледали. Како сте га пронашли? Да ли вам га је послао пријатељ? Да ли сте кликнули на линк са блога или друштвених медија? Или сте урадили оно што свакодневно раде милиони YouTube корисника и отишли на YouTube да пронађете нешто за гледање?

Да бисмо вам помогли да привучете кориснике док бирају који ће видео гледати, направили смо TrueView discovery огласе који су раније били познати као TrueView огласи у приказу. Ради се о формату посебно прилагођеном да корисницима помогне да открију садржај у вези са брендом. Данас не мењамо само назив у TrueView discovery огласе већ их унапређујемо кроз релевантније огласе на страницама резултата претраге и покривеност целог инвентара у апликацији YouTube. То значи да ће се TrueView discovery огласи први пут приказивати у резултатима претраге за мобилне уређаје. Захваљујући променама релевантности огласа на Мрежи за претрагу, експерименти показују укупан пораст стопе учесталости кликова од 11%.


TrueView discovery огласи су тако моћан формат јер пружају висок ниво ангажовања. Када гледаоци кликну на видео, то је јак сигнал да су заинтересовани за бренд. Зато корисници у просеку погледају још један видео посвећен бренду у року од 24 сата од гледања TrueView discovery огласа.[1] Овај формат смо направили како бисмо вам помогли да привучете публику и усмерите је на свој садржај када претражује нешто занимљиво за гледање.


Пошто TrueView discovery огласи привлаче публику у тренутку када је заинтересована, приметили смо да у просеку остварују преко 5 пута више кликова на позиве на акцију оглашавача од TrueView огласа у стриму. Одлични су и за промоцију дужег садржаја.


Оглашавачи попут компаније Benefit Cosmetics користе TrueView discovery огласе да би истакли брендирани садржај. Компанија је у недавној кампањи користила овај формат огласа како би досегла гледаоце док претражују и прегледају најновије трендове за обликовање обрва. „Желели смо да представимо бренд и оно што га дефинише на природан начин, али и да клијентима понудимо веома корисне савете када нас траже,“ рекла је Никол Фруши, потпредседница маркетинга бренда и дигиталног маркетинга компаније Benefit. Приказивање релевантног садржаја у резултатима YouTube претраге и на повезаним страницама приказа видео снимака је омогућило компанији да забележи 20% више пријава на канал и оствари још 663.000 задобијених приказа уз 1,2 милиона плаћених приказа.


Него, уместо да читате зашто су TrueView discovery огласи тако сјајни, зашто не бисте погледали видео? Џош ће вам рећи нешто о овим огласима:



Ове промене ћемо увести у наредних неколико недеља, па их потражите у AdWords-у или Менаџеру понуда за DoubleClick. Тако ћете моћи да ангажујете најквалификованију публику у кључним тренуцима откривања широм YouTube-а.


Поставила Ники Ретке, менаџер групе производа, YouTube огласи




[1] Google интерни подаци за глобално тржиште, анализа је заснована на каналима са најмање 10.000 прегледа бесплатних видео снимака и прегледа остварених преко огласа, јан–феб 2015.