Досезање највреднијих и најангажованијих клијената у тренутку кад су спремни да обаве радњу је од кључне важности за то да наставе путањом до куповине. Листе за поновно оглашавање на Мрежи за претрагу (RLSA) и подударање клијената могу да вам помогну у томе прилагођавањем кампања за људе који су раније остваривали интеракцију са предузећем. Међутим, почетак може да вам одузме много времена, нарочито ако имате много огласних група. Да бисте лакше управљали великим бројем листа публике, сада можете да их примените на нивоу кампање.


Листе публике на нивоу кампање такође олакшавају мерење и промену прилагођавања понуде. Уместо да мењате прилагођавања понуде за сваку огласну групу појединачно, можете да обавите поуздану оптимизацију на нивоу кампање, где је већа вероватноћа да ћете имати довољно података за доношење утемељене одлуке. Више о најбољим праксама за прилагођавање понуде за категорију публике сазнајте овде. Многи оглашавачи већ користе категорије публике за претрагу на нивоу кампање, чиме штеде време и побољшавају оптимизацију:




„Показало се да су категорије публике на нивоу кампање сјајан начин за примену великог броја листа за поновно оглашавање. Кампање често садрже много огласних група. Листе за поновно оглашавање на Мрежи за претрагу су раније захтевале много времена за примену категорија публике на сваку огласну групу и анализирање резултата у свакој огласној групи. Применом на нивоу кампање можемо да будемо сигурни да нећемо пропустити ниједну огласну групу, а истовремено добијамо више времена које можемо да боље искористимо за подршку клијентима у проналажењу новог дома.“ – Дебра Карол, виши менаџер маркетинга на претраживачу, Redfin





„Могућност примене свих категорија публике на нивоу кампање је драстично поједноставила поступак додавања листа у више кампања, пошто већина кампања има на стотине огласних група. То нам је омогућило да применимо групна прилагођавања понуде, што је довело до рационалније потрошње и повећања повраћаја трошкова оглашавања од кампања на Мрежи за претрагу.“ – Нејтан Иган, специјалиста за плаћање по клику, Webstaurant 






Категорије публике за претрагу на нивоу кампање вам сада пружају много већу флексибилност у ангажовању са клијентима. Сазнајте више о коришћењу категорија публике на нивоу кампање у центру за помоћ. Прочитајте и водич за најбоље праксе и сазнајте како да досегнете праву публику ефикасном поруком.



Бхану Нарасимхан, директор за управљање производима, AdWords